1,050 דירות חדשות: קבוצת גבאי נבחרה לפרויקט התחדשות גדול באשקלון

במסגרת התוכנית, שמשתרעת על כ-60 דונם, ייבנו גם 7,000 מ"ר של מסחר ומבני ציבור. מנגד, ייהרסו 116 דירות, מרכז מסחרי, בית קולנוע ותחנת דלק. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-1.2 מיליארד שקל, וצפי ההכנסות מוערך ביותר מ-1.5 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט באשקלון (EVOLVE)הדמיה של הפרויקט באשקלון (EVOLVE)

קבוצת גבאי נבחרה השבוע על ידי בעלי הדירות במתחם אהוד התחיה שבאשקלון, לקדם פרויקט התחדשות עירונית בעיר. הקבוצה תקים 1,050 יחידות דיור, וכן כ-7,000 מ"ר שטחי מסחר וציבור. הפרויקט יוקם בשכונת גבעת ציון באשקלון, במקום 116 דירות קיימות, בבניינים ישנים בני שתיים עד ארבע קומות שייהרסו. בנוסף, ייהרסו מרכז מסחרי, בית קולנוע אסתר המיתולוגי ותחנת דלק. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-1.2 מיליארד שקל, וצפי ההכנסות ממכירת הדירות מוערך ביותר מ-1.5 מיליארד שקל.

המתחמם מתפרש על שטח כולל של כ-60 דונם, ויש לו תב"ע שאושרה לפני שנה בלבד על ידי הוותמ"ל, במסלול רשויות, שאותה יזמה עיריית אשקלון והמינהלת להתחדשות עירונית.

על פי התוכנית של גבאי, תשלב הבנייה החדשה בניינים בני 30-6 קומות, לרבות חניונים תת-קרקעיים. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית מקצה שטח של 1.5 דונמים לכיכר עירונית וכ-3 דונמים למבני ציבור, בהם גני ילדים ומעון יום. 20 דונם יוקצו לשטחים פתוחים, לרבות פארקים. 

הדמיה של הפרויקט באשקלון (EVOLVE)הדמיה של הפרויקט באשקלון (EVOLVE)


מכרז היזמים התקיים בליווי המינהלת להתחדשות עירונית של עיריית אשקלון ומנהל הפרויקט מטעם א.ר.צ ניהול פרויקטים. התחרו בו 12 חברות בנייה מהגדולות במשק. את הדיירים ייצג משרד עורכי הדין רייסמן דויטש ושות', ואדריכל הפרויקט שנבחר על ידי החברה הוא גיל שנהב.

מנהל חטיבת התחדשות עירונית בקבוצת גבאי, הראל פרץ, מסר כי, "החברה בונה כיום מאות יחידות דיור באשקלון ומאמינה בעתידה וכן רוצה להעמיק את הפעילות בה. התוכנית תביא לשיפור משמעותי של השכונה והתשתיות בה, בזכות בנייה חדשה ואיכותית, מוקדי מסחר ופנאי חדשים ושטחים ירוקים רבים".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת גבאיאשקלוןהתחדשות עירוניתמתחם אהוד-התחייה באשקלוןהראל פרץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...