מישורים משלשת את תקרת שכר המנכ"ל לעד 3 מיליון שקל בשנה

בשבוע הבא צפוי דירקטוריון חברת הנדל"ן המניב הבינ"ל להתכנס על מנת לדון בעדכון תנאי השכר של המנכ"ל אלון וקסמן, ושל בכירים נוספים בחברה. לפני כשנה נקבעה תקרת שכרו של וקסמן על כמיליון שקלים

שיתוף הכתבה
אלון וקסמן, מנכל מישורים (ליאת פדרמן)אלון וקסמן, מנכל מישורים (ליאת פדרמן)

דירקטוריון מישורים, חברת הנדל"ן המניב הפועלת בישראל ובארה"ב, יתכנס ביום שלישי הבא (2 במאי) לדון בתקרת השכר של המנכ"ל  אלון וקסמן, שתיקבע  לסכום של עד 3 מיליון שקלים. כמו כן הדירקטוריון צפוי לא להגביל את שכר היו"ר אמיר תמרי להיקף משרה. כך על פי הודעת החברה לבורסה מאתמול (יום ב').

וקסמן, לשעבר סמנכ"ל נדל"ן כלל ביטוח, מונה למנכ"ל רק באפריל בשנה שעברה, אז נקבע שכרו על 90 אלף שקל בחודש (כמיליון שקל) לא כולל מענק נוסף של שלוש משכורות (270 אלף שקל) והוצאות רכב.

על פי נוסח ההודעה, "מוצע להוסיף לסעיף למדיניות התגמול תקרה לחבילת התגמול השנתית הכוללת של מנכ"ל החברה, כך שלא תעלה (על כלל רכיביה הקבועים והמשתנים) על סך של 3 מיליון שקלים בשנה".

נוסף על כך, סך המענק למנכ"ל (מענק שנתי בתוספת מענק בשיקול דעת) לא יעלה על 8 משכורות במקרה של עמידה בעד 100% מהיעדים ולא יעלה על 12 משכורות במקרה של עמידה במעל 100% מהיעדים. המנכ"ל גם יתוגמל בדמי ניהול של עד שלושה חודשים על פי שלושה פרמטרים: הכנסות תפעוליות מנכסים; רווח לפני הפחתת ריבית, פחת ומיסים; ורווח נקי ללא שערוכים ואירועים חד פעמיים, במקרה של עמידה של החל מעל 103% מהיעדים ועד מעל 106% מהיעדים.

חברת נדל"ן שמחזיקה שטח כולל של כ-300 אלף מ"ר

מישורים השקעות נדל"ן היא חברת נדל"ן ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוסקת בהשקעות בנדל"ן מניב, נכסים מסחריים ובנייני משרדים בישראל ובארה"ב. על פי המידע המופיע באתר החברה - החברה הינה בעלים של נכסים בשטח כולל של כ-300 אלף מ"ר (יחד עם שותפים).

בנוסף, מישורים הינה בעלת השליטה בחברת סקייליין השקעות בע"מ אשר מחזיקה ומפעילה נכסים מניבים בתחום המלונאות בקנדה ובארה"ב ולה עתודות קרקע לפיתוח והשבחה בהיקף של כ-3,000 יחידות דיור ולמעלה מ-13,600 דונם.

מלבד תקרת השכר, מוצעת  לווקסמן חבילה של כ-384 אלף אופציות לרכישת מניות לא סחירות במחיר מימוש של 10 שקלים, שיהוו 1% מההון הנפרע ביום אישור האסיפה, יום ההקצאה. האופציות יבשילו בארבע מנות שנתיות שוות, כל עוד וקסמן עדיין עובד החברה. שווי מישורים כיום 225 מיליון שקל, כך שמדובר ב-2.25 מיליון שקל.

כמו כן מוצע לקבוע את  שכר היו"ר כך שתקרת השכר החודשי ליו"ר דירקטוריון החברה לא תהיה כפופה להיקף משרה מסוים. נוסף על כך תעודכן תקרת שכר הבסיס החודשית של נושאי משרה אחרים בחברה (שאינם מנכ"ל או יו"ר) ל-65 אלף שקל במקום 50 אלף שקל בחודש.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםתקרת שכראלון וקסמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...