צעד למחיקת החובות: קבוצת חנן מור מכרה מגרש בראשל"צ ב-58 מיליון שקל

קבוצת חנן מכרה נכס ראשון ל-2023 - מגרש בגודל שני דונם בשכונת הנרקיסים שממוקמת במחנה צריפין, עליו נבנו 3 בניינים עם 254 דירות. זאת כחלק מתוכנית החברה למחיקת החוב שלה, שעומד על 2.9 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג)חנן מור (אייל טואג)

פותחת דף חדש: קבוצת חנן מור מוכרת את הנכס הראשון שלה לשנת 2023, כחלק מהתוכנית למימוש נכסים ב-800 מיליון שקלים על מנת להקל בנטל החוב של הקבוצה, שעומד על 2.9 מיליארד שקל. 

הנכס אשר נמכר בסכום של 58 מיליון שקלים לרוכשים פרטיים הוא מגרש בגודל שני דונם בפרויקט "מור" בשכונת הנרקיסים, אשר ממוקם על שטח מחנה צריפין בראשון לציון. שווי הנכס עמד בתחילת השנה על 53.8 מיליון שקלים והרוכשים יקבלו את מלוא הזכויות בפרויקט. על המגרש נבנו 3 בניינים עם 254 דירות, כאשר רובן נמכרו במסגרת תוכנית " מחיר למשתכן ", ומרכזים מסחריים אשר אמורים להיפתח לקהל הרחב בעוד כחצי שנה וצפויים להיות בתפוסה מלאה.

הסכום יתחלק לשני תשלומים, כאשר התשלום הראשון בסך של כ-2.23 מיליון שקלים ישולם על ידי הרוכש היום (יום ב'),ויתרת התמורה בסך של כ-8.34 מיליון עד לסוף חודש מאי הקרוב.

קבוצת חנן מור נמצאת בחוב פיננסי של 2.9 מיליארד שקלים, אשר נגרם בשל מספר סיבות, ביניהן ירידה של 80% מגובה המנייה בשנה האחרונה וזכייתה במכרז הענק בשדה דב, עליו שילמה לרמ"י סכום של כ-2 מיליארד שקלים על הקרקע.

התוכנית למימוש נכסים תימשך, ויימכרו גם נכסים בחריש, נס ציונה, גבעתיים ואור עקיבא. הקבוצה שואפת להגיע לתזרים של כ-100 מיליון שקלים בשנת 2023 על מנת לעמוד בהלוואות אשר לקחה בפרויקט שדה דב. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראשון לציוןחנן מורקבוצת חנן מור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...