מזרחי טפחות ילווה ב-250 מיליון שקל פרויקט מסחר ומשרדים של דוד אזולאי בנתניה

הבנק הודיע כי ילווה את פרויקט "בראשית ביזנס" באזור הבילויים והמסחר החדש בשכונת אגמים בעיר, שיכלול שבע קומות משרדים לצד 6,000 מ"ר של מסחר וחניון של 10,000 מ"ר הכולל 220 חניות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשכונת אגמים בנתניה (גיורא גור ושות' אדריכלים, קבוצת דוד אזולאי) הדמיה של הפרויקט בשכונת אגמים בנתניה (גיורא גור ושות' אדריכלים, קבוצת דוד אזולאי)

בנק מזרחי-טפחות ילווה את פרויקט "בראשית-ביזנס'" באזור הבילויים והמסחר החדש בשכונת אגמים בנתניה, בכ-250 מיליון שקל. כך הודיעה ביום חמישי האחרון קבוצת דוד אזולאי. הפרויקט שמצוי בימים אלו בבנייה, נמצא על מגרש בגודל 5 דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם בעיר. הוא יכלול שבע קומות משרדים, לצד 6,000 מ"ר של מסחר וכן 10,000 מ"ר חניון הכולל 220 חניות.

לאחרונה הודיעה קבוצת דוד אזולאי על כמה רשתות וגופי עסקים שיגיעו לראשונה לנתניה כדי לפתוח סניפים בפרויקט, ביניהם רשת מועדוני הכושר 'לזוז', רשת חנויות הנוחות 'Seven', רשת 'פיצה רונדו' ועוד.

עו"ד דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת דוד אזולאי, אמר כי "בנק מזרחי-טפחות הם שותפים אסטרטגיים שהניבו תוצאות מרשימות על סמך ניסיון העבר. החתימה על ההסכם מעיד על ההבנה של הבנק את חשיבות הפרויקט, בהיותו פרויקט המסחר והמשרדים הראשון מסוגו בשכונה צומחת ומבוקשת בנתניה, אשר ישרת את תושבי השכונה ויספק מאות מקומות עבודה חדשים בעיר".

במים אלו קבוצת דוד אזולאי עובדת על שורת פרויקטים בנתניה ובקריית השרון בניהם פרויקט 'סטורי' הכולל 300 יח"ד ב-3 מגדלי יוקרה בנתניה, פרויקט 'בראשית-פמילי' בקריית השרון הכולל עשרות יח"ד במיקום ייחודי מול חורשת הסרג'נטים, ופרויקטים נוספים ברחבי הארץ. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתנתניהדודו אזולאימזרחי טפחות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...