גבאי התחדשות עירונית רוכשת נכס נדל"ן בלונדון ב-8 מ' ליש"ט

מדובר במבנה הממוקם במערב העיר, המניב דמי שכירות שנתיים של 460 אלף ליש"ט • העסקה כוללת גם זכויות בנייה של 9 קומות, והיא תושלם בחודשים הקרובים

שיתוף הכתבה
גבאי התחדשות עירונית רוכשת נכס נדל"ן בלונדון ב-8 מ' ליש"טגבאי התחדשות עירונית רוכשת נכס נדל"ן בלונדון ב-8 מ' ליש"ט

גבאי התחדשות עירונית הודיעה היום (א') לרשות לניירות ערך על ביצוע עסקה לרכישת נכס נדל"ן בלונדון – באזור רויסליפ שבצפון מערב העיר. סכום העסקה: כ-7.96 מיליון ליש"ט.

מנתוני העסקה עולה כי מדובר בנכס שנמצא כ-13 ק"מ מערבית למרכז העיר, המשמש הן למגורים והן למסחר. יש בו שתי קומות מגורים שבהן 19 יחידות דיור המתפרסות על כ-1,024 מ"ר, ומתחתיהן קומת מסחר שבה 19 חנויות, בשטח של 1,074 מ"ר. הנכס כולו מושכר, למעט חנות אחת ויחידת דיור אחת, ומדי שנה הוא מניב הכנסות של 460 אלף ליש"ט משכירות. במסגרת העסקה, לבד מזכויות הבעלות על הנכס, תזכה חברת גבאי התחדשות עירונית גם לזכויות לבניית תשע קומות נוספות לבניין – ובכוונתה לממש אותן לאחר הרכישה.

במסגרת ההסכם נקבע כי חברת גבאי התחדשות עירונית תשלם לבעלי הנכס מיליון ליש"ט כמקדמה בעת החתימה על ההסכם. לבעלים יינתנו שלושה חודשים וחצי, ממועד החתימה, לבטל את ההסכם תמורת השבת המקדמה ותשלום פיצוי בסך 350 אלף ליש"ט. לאחר תקופה זו תוכל החברה לממש את הרכישה, ותעביר לבעלי הנכס את יתרת הסכום.

החברה עדכנה בהודעתה כי ההתקשרות עם הצד השלישי בעסקה נעשתה כבר בפברואר 2018, וכי ברביעי האחרון אישר הדירקטוריון באופן רשמי את יציאת העסקה לדרך, "היות‏ שלעמדת הדירקטוריון ההתקשרות ‏הנ"ל מהווה ‏הזדמנות ‏עסקית ראויה ‏לחברה, וזאת‏ על ‏אף שאינה ‏עומדת ‏בקנה ‏אחד ‏עם ‏תחום‏ הפעילות ‏של ‏החברה", נכתב בהודעה לרשות לניירות ערך. עוד הוסיפה החברה בהקשר זה: "מובהר ‏בזאת ‏כי אין ‏באמור ‏לעיל ‏כדי ‏לשנות ‏את ‏תחום ‏הפעילות‏ של ‏החברה ‏כפי‏ שאושר ‏על ‏ידי‏ דירקטוריון‏ החברה".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךנדל"ן בלונדוןנדל"ן בחו"לגבאי התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...