עסקת ענק: רובי קפיטל תממן פרויקט של אלמוגים ביבנה ב-739 מלש"ח

בפרויקט בו משתפים פעולה חברת אלמוגים, W Group וחברת המימון רובי קפיטל, יפונו 64 יח"ד ויוקמו 273 יח"ד לצד 1,000 מ"ר של שטחי מסחר בשלושה מגדלים במתחם השחף

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ושותף ברובי קפיטל, יעקב ניצן (ראובן קפוצינסקי) מנכ"ל ושותף ברובי קפיטל, יעקב ניצן (ראובן קפוצינסקי)

עוד עסקת מימון גדולה: חברת רובי קפיטל תעמיד מימון בסך 739 מיליון שקלים לפרויקט במתחם השחף ביבנה. הפרויקט הוא שיתוף פעולה של חברת אלמוגים , W Group וחברת המימון וההשקעות רובי קפיטל.

הפרויקט יכלול פינוי בינוי של 64 יח"ד והקמה של 273 יח"ד וכ-1000 מ"ר של שטחי מסחר בשלושה מגדלים במתחם השחף ביבנה, בנוסף לגן ילדים וחניון תת קרקעי המכיל 391 מקומות חניה. 209 דירות יוצעו למכירה בשוק החופשי.

רובי קפיטל (בשיתוף חברת איילון חברה לביטוח בע"מ) תעמיד ליזם פוליסות חוק מכר לרוכשי דירות בסך מירבי של 503 מיליון ש"ח ומסגרת ערבויות חוק מכר ופיננסיות להבטחת התחייבות אלמוגים ביבנה כלפי צדדים שלישיים בסך של כ-150 מיליון ש"ח, וכן מסגרת אשראי כספי להקמת הפרויקט בסך 86 מיליון ₪ ובסה"כ -739 מיליון ש"ח.

הדמיה של הפרויקט במתחם השחף (איוולב מדיה) הדמיה של הפרויקט במתחם השחף (איוולב מדיה)

לאחרונה אישרה עיריית יבנה הקמת קרן לתחזוקת בנייני מגורים בפרויקטים של התחדשות עירונית . הקרן תשמש לתחזוקת בניני המגורים ותקל על הדיירים החוזרים להתגורר בבניינים החדשים שיוקמו, בתשלום מיסי ועדת הבית ודמי ניהול, לתקופה של עד חמש שנים. זאת בעיקר כדי למנוע מעבר של תושבים ועזיבתם בשל חוסר יכולתם לעמוד בתשלומים השוטפים הגבוהים שגובים חברות הניהול שאחראיות על תחזוקה וניהול המגדלים. בשכונת נאות בן גוריון ביבנה ניכרת בנייה רבה הכוללת פרויקטים מאוכלסים ובבנייה, רובם מכוח תמ"א 38 חיזוק ותוספת ומתחמי פינוי ובינוי. 

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף ברובי קפיטל: "יבנה עוברת שינוי מבורך וממשיכה לפרוץ קדימה. בזכות פרויקטים של התחדשות עירונית שמקודמים ונתמכים על ידי העירייה. רובי קפיטל שמחה להיות שותפה לדרך יחד עם חברה של אנשים נהדרים כמו חברת אלמוגים ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמימוןרובי קפיטלמימון חוץ בנקאייבנהאלמוגים החזקות התחדשות עירוניתW Group
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...