הסלבס בלוס אנג'לס מוכרים את בתי היוקרה שלהם במיליוני דולרים

בין המוכרים והקונים: שחקנית הקולנוע ג'ודי פוסטר, מייסד חברת משקאות האנרגיה Rockstar Energy Drink, מושל קליפורניה הנבחר וכוכב בייסבול לשעבר

שיתוף הכתבה
צפו: הסלבס בלוס אנג'לס מוכרים את בתי היוקרה שלהם במיליוני דולריםצפו: הסלבס בלוס אנג'לס מוכרים את בתי היוקרה שלהם במיליוני דולרים

הסלבריטאים בארה"ב היו עסוקים בסוף השבוע בטקס האוסקר החגיגי שנערך ביום ראשון בלוס אנג'לס. עוד לפני הטקס היוקרתי שהיה כהרגלו מלא באבק כוכבים, חלק מהם לקחו חלק בשוק נדל"ן היוקרה האמריקאי – מכירות ורכישות של בתי יוקרה ואחוזות מרהיבות בארה"ב.

אתר הנדל"ן האמריקאי הפופולרי The Real Deal מדווח על עסקאות נדל"ן נבחרות שבהן מעורבים בקרב הסלבס בארה"ב, בהתבסס על מידע מסוכנויות התיווך המקומיות וברוקרי הנדל"ן. לרגל האוסקר, הכתבה השבועית התמקדה בלוס אנג'לס והסביבה.

כך, שחקנית הקולנוע ג'ודי פוסטר מעמידה למכירה את אחוזתה בשד' Coldwater Canyon בסנטה מוניקה תמורת 15.9 מיליון דולר. האחוזה בשטח של 7,500 רגל רבוע (כ-700 מ"ר) כוללת חמישה חדרי שינה, שבעה חדרי אמבטיה ושירותים, בריכת שחייה חיצונית ואולם קולנוע. פוסטר שילמה על האחוזה 11.8 מיליון דולר בשנת 2012. לפני כן הבעלים של האחוזה היה המפיק הבריטי קולין קלנדר. 

האחוזה של ג'ודי פוסטר. צילום גטי אימג'ס ו-David Kramer

מייסד חברת משקאות האנרגיה Rockstar Energy Drink והמיליארדר ראסל ווינר, מעמיד למכירה את ביתו האופנתי בעיירת החוף Hermosa Beach תמורת 21 מיליון דולר. הבית משתרע על שטח של 6,200 רגל רבוע (כ-576 מ"ר) וכולל שישה חדרי שינה, שתי יחידות הורים, מעלית פנימית, ואולם קולנוע ביתי עם מקרן תלת-ממד. ווינר שילם על הבית 10 מיליון דולר ב-2013. ווינר מתקשה למכור בימים אלה את אחוזתו בבברלי הילס – הוריד את המחיר מ-49 מיליון דולר ל-36 מיליון דולר "בלבד".

האחוזה בבברלי הילס. צילום Pinterest ו-The Agency

כוכב הבייסבול לשעבר ג'ימי רולינס ששיחק בקבוצת לוס אנג'לס דודג'רס מוכר את אחוזתו ב-San Fernando תמורת 12 מיליון דולר. האחוזה בשטח של 15 אלף רגל רבוע (כ-1,400 מ"ר) ממוקמת בשד' Haskell וכוללת שמונה חדרי שניה ביחידת המגורים המרכזית, 12 חדרי שירותים ואמבטיה, מרתף יינות, יחידת משרדים וקולנוע ביתי. כן כוללת יחידת אורחים של שתי קומות, מגרש כדורסל תקני, בריכת שחייה וקבנה. רולינס שילם על האחוזה מחיר שיא דאז של 10.65 מיליון דולר לפני כשנה בלבד. 

גימי רולינס. צילום גטי אימג'ס ו-JGold Group

 

ג'ים קייס, מנכ"ל חברת בלוקבאסטר ו-7-Eleven לשעבר, מוכר את ביתו ב- Redondo Beach תמורת 11.9 מיליון דולר, אחרי שהוריד את המחיר מ-17.9 מיליון דולר. הבית כולל שלוש קומות עם מעלית פנימית, חמישה חדרי שינה, שישה חדרי אמבטיה ושירותים, האנגר חניה ל-8 מכוניות, אולם קולנוע ביתי ומרתף יינות. קייס שילם על הבית 6.4 מיליון דולר ב-2015.

ג'ים קייס. צילום גטי אימג'ס

מושל קליפורניה גאווין ניוסום מוכר את ביתו ב-Marin County תמורת 6 מיליון דולר. הבית שנבנה בשנת 1950 משתרע על שטח של 6,000 רגל רבוע (כ-558 מ"ר) וכולל חמישה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה ושירותים. בבית קיימת מרפסת חיצונית בקומה השנייה שמשקיפה על מפרץ סן פרנסיסקו ועל רכס ההרים Tamalpais. ניוסום ואשתו שילמו על הבית 2.2 מיליון דולר ב-2011 ומוכרים את ביתם לאחר שרכשו בית נוסף בסקרמנטו תמורת 3.7 מיליון דולר. 

הבית של הזוג ניוסום. צילום פליקר

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירות למכירהThe Real Dealנדל"ן בלוס אנג'לסנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...