TEG האמריקאית רכשה שליש מ"ארז-תירוש" ותזרים 125 מלש"ח לחברה

החברה בשליטת איתי תירוש ודני ארז חתמה על הסכם על למכירת 33% ממניותיה ל-TEG המתמחה במולטי-פמילי בארה"ב. במסגרת ההסכם TEG תזרים 125 מלש"ח חלקם כאקוויטי וחלקם כהלוואת בעלים. המנכ"ל איתי תירוש: "מחפשים הזדמנויות השקעה חדשות"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ארז-תירוש, איתי תירושמנכ"ל ארז-תירוש, איתי תירוש

חברת ארז-תירוש בשליטת איתי תירוש ודני ארז חתמה לפני מספר ימים על הסכם על למכירת 33% ממניותיה לחברת TEG האמריקאית. במסגרת ההסכם TEG תזרים 125 מיליון שקלים לחברה, חלקם אקוויטי וחלקם הלוואת בעלים. בחברה לא מסרו מה היה גודלו של כל אחד מהחלקים.

ארז-תירוש, מקבוצת "נאות המכבים", היא חברת נדל"ן פרטית בשליטת איתי תירוש ודני ארז, העוסקת ביזמות למגורים ואכלסה עד היום למעלה מ-1000 דירות בבנייה רוויה ובהתחדשות עירונית בפרויקטים שקידמה במודיעין, נתניה, רמת גן, חריש ואריאל.

כיום מבצעת החברה פרויקטים בשכונת נאות אפקה ב' בתל אביב וברמת גן, ועתידה בתוך כשנה להיכנס לביצוע של פרויקטים בהיקף מאות יחידות דיור גם ברעננה ובפתח תקוה.

חברת TEG האמריקאית יוזמת ומתפעלת עשרות אלפי יח״ד להשכרה (מולטי פמילי) ברחבי ארה״ב ובשנים האחרונות פועלת גם  בישראל בתחום הדיור להשכרה ארוכת טווח, יזמות ונדלן מסחרי בהיקף של מאות מיליוני ש״ח. לאחרונה הרחיבה כאמור את פעילותה לתחום התחדשות עירונית ורכשה מניות בחב׳ ארז-תירוש.

לדברי בעלי החברה והמנכ"ל המשותף איתי תירוש "הכנסת TEG כשותפה תחזק את מבנה ההון של החברה ותאפשר לה לנצל הזדמנויות בתחום בתקופה הקרובה. כיום אנחנו בוחנים מספר הצעות נוספות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיזוגיםארז-תירושTEGאיתי תירוש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...