דן נדל"ן, פרקש ורוטשטיין נבחרו לבנות 1,000 דירות בפינוי-בינוי בחדרה

עוד כולל הפרוייקט בניית 20,000 מ"ר למסחר ולתעסוקה. הפרויקט מקודם במתחם רמב"ם, הסמוך לכניסה לעיר מכביש 4. הבנייה תיעשה ב-5 מגדלים בני 40 קומות. כיום בשטח 183 יח"ד במבני רכבת

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם רמב"ם (evolve media)הדמיית מתחם רמב"ם (evolve media)

החברות דן נדל"ן, קבוצת פרקש ורוטשטיין נדל"ן הודיעו אתמול (ג') כי נבחרו לבצע פרויקט פינוי בינוי במתחם רמב"ם בחדרה על ידי נציגי הדיירים במתחם. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שיכלול הקמתן של 1,000 יחידות דיור ו-20,000 מ״ר מסחר ותעסוקה בהשקעה כוללת של 1.23 מיליארד שקל. בין המתמודדות על הפרוייקט היו מספר חברות יזמיות מובילות, בהן שיכון ובינוי , לוינשטיין, קבוצת גבאי ואלעד מגורים.

מתחם רמב"ם ממוקם בסמוך לכניסה המערבית לחדרה, בקרבה לכביש 4 בין הרחובות חירות, לבזובסקי, רמב"ם ושפירא והוא משתרע על פני 18.5 דונם. במתחם תבוצע הריסה של 183 יח״ד בבנייניי רכבת, שבמקומם ייבנו 5 מגדלי מגורים בני 40 קומות אשר יכללו 1,000 דירות, 5,000 מ״ר מסחר ו-15,000 מ״ר משרדים לצד מבני ציבור ופארק. במסגרת ההסכמות עם היזמים, יקבלו הדיירים תוספת של חדר, חנייה ומרפסת לכל דירה. צפי ההכנסות של הפרויקט עומד על כ-1.4 מיליארד שקל. 

ל-3 החברות פרויקט נוסף בסמוך למתחם רמב"ם בחדרה, בשם "סלע-בית"ר", הכולל בין היתר את הקמתן של 1,452 יח"ד ב-14 מגדלים של עד 40 קומות. התוכנית לפרויקט זה אושרה לפני מספר חודשים בוועדה המחוזית חיפה והיא כוללת גם 26 אלף מ”ר משרדים ומסחר ו-8,300 מ״ר של מוסדות ציבור. החברות היזמיות יחלו לקדם את התב"ע למתחם רמב"ם בהקדם באמצעות משרד גיורא גור אדריכלים ובמקביל לחתימות על החוזים מול הדיירים.

מנכ״ל קבוצת פרקש, ישראל אברמוב, אמר כי מדובר ב"מגה-פרויקט שני שקבוצת פרקש מובילה בחדרה, בשותפות עם חברות דן ורוטשטיין נדל"ן, לאחר שלפני מספר חודשים אושרה תוכנית סלע בית״ר בוועדה המחוזית חיפה. אני מודה למנהלת הדיירים שבחרה בנו וראתה את הערך המוסף שאנחנו מביאים לפרויקט כזה".

סמנכ"ל התחדשות עירונית בדן נדל"ן, עו"ד רועי גלעד דורון אמר כי "זהו מיזם שיביא שינוי משמעותי לתושבים הוותיקים בשכונה וכמובן לעיר חדרה שפוטנציאל התפתחות התשתיות והרחבת היקף הבניה בה נמצא כרגע בצמיחה אדירה. את זאת מבינים כולם ויעיד על כך מספרן הגדול של חברות הבניה אשר התחרו על קידום מתחם חירות הנשיא שבליבה של העיר".

את מכרז היזמים ניהלו דיירי המתחם באמצעות משרד עורכי הדין דורון, טיקוצקי, ושות'. את היזמים ייצג בהליך משרדי עורכי הדין פירון והרצוג פוקס נאמן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דן נדל"ןקבוצת פרקשרוטשטיין נדל"ןישראל אברמוברועי גלעד דורוןחדרהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...