חדשות הנדל"ן: ארנה בהרצליה, פרויקט חדש במבוא מודיעים אחרי השריפה, גדי מכלוף מחדש את קדימה-צורן וקהילה חדשה של שמאים צעירים

עיריית הרצליה אישרה את פרויקט הארנה החדש, שיכלול כ-5,000 מקומות וישמש לספורט, הרצאות ומופעים. 4 שנים אחרי השריפה ביישוב, החל שיווק הפרויקט היחיד ביישוב מבוא מודיעים. החל שלב ב' בפרויקט פינוי-בינוי בקדימה צורן, לשכת שמאי המקרקעין השיקה את קהילת השמאים הצעירים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הארנה המתוכננת בהרצליה (דוברות עיריית הרצליה) הדמיה של הארנה המתוכננת בהרצליה (דוברות עיריית הרצליה)

לספורט, מופעים וכנסים: הרצליה תתחדש בארנה 

עיריית הרצליה אישרה את תוכן פרויקט הארנה הרב תחומית לספורט ואירועים, עם מענק תקציבי ענק בסך 35 מיליון ש"ח ממשרד התרבות והספורט. לפני כשבעה חודשים נודע כי עיריית הרצליה זכתה בקול קורא של משרד התרבות והספורט להקמת הארנה, שתשמש לספורט, הופעות, כנסים ותחרויות.

הארנה תיבנה בסמוך לספורטק ולאיצטדיון העירוני, ותכיל בין 4,000 ל-5,000 מקומות ישיבה. בכך יתאפשר לקיים בעיר תחרויות ספורט, קונצרטים גדולים, הופעות בינלאומיות, פסטיגלים, אירועי ענק, כנסים ועוד. השבוע הנהלת העירייה אישרה את תוכן הפרויקט ובכך ניתן אור ירוק להתקדמות הפרויקט בוועדת התכנון והבנייה. 

(דוברות עיריית הרצליה) ישמש לספורט, הרצאות ומופעים (דוברות עיריית הרצליה) ישמש לספורט, הרצאות ומופעים

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר כי "בתכנון הארנה החדשה לקחנו בחשבון את כל הפונקציות השימושיות עבור התושבים, הן למשחקי ספורט, הן למופעי תרבות ומוזיקה, והן לחוגים ופנאי. המבנה יהיה  חדיש ומתקדם, יפה ומודרני, ברמה הגבוהה ביותר שיש. שוב הוכיחה העירייה מקצועיות ורצינות בתכניותיה לייצר שירותים חדשים ומגוונים לטובת התושבים". 

4 שנים לאחר השריפה ביישוב: החל שיווק הפרויקט היחיד במבוא מודיעים

קבוצת תצפית נדל"ן החלה לשווק את פרויקט "תצפית במבוא מודיעים", ביישוב הקהילתי המתחדש מבוא מודיעים שבמועצה אזורית חבל מודיעין. הפרויקט שיוקם על קרקע בשטח של כ-10 דונם כולל 52 יחידות דיור מיוחדות ב 13 מגרשים - 32 צמודי קרקע ו-20 דירות גן-גג. כל יחידות הדיור מתוכננות על מנת שיתאימו למשפחות. מדובר בפרויקט המגורים היחידי שמתוכנן להיבנות ביישוב שכן יתר הבנייה היא במסגרת בנה ביתך.

הדמיה של פרויקט תצפית במבוא מודיעים (3DVISION) הדמיה של פרויקט תצפית במבוא מודיעים (3DVISION)

דירות הגן בנות 6 חדרים בשטח של כ-147 מ"ר עם גינה, מחסן ו-2 חניות, נמכרות החל מ-4.85 מיליון שקל; דירות הגג בנות 5 חדרים בשטח של כ-153 מ"ר עם מרפסת, מחסן ו-2 חניות נמכרות החל מ-4.7 מיליון שקל. צמודי קרקע בני 5 חדרים+מחסן ו-2 חניות בשטח שנע בין 149-153 מ"ר עם מרפסת וגינה - נמכרות החל מ-4.75 מיליון שקל.

הפרויקט ממוקם בין שוהם למודיעין, ונמצא בקרבה למוקדי מסחר, בילוי ופנאי. כזכור, במאי 2019 פקדה שריפה גדולה את יער בן שמן והתפשטה גם למבוא מודיעים, וחירבה 40 מתוך 50 הבתים שהיו אז ביישוב. מאז נעשו בו עבודות שיקום ופיתוח מקיפות בשיתוף מועצת חבל מודיעין. 

מבוא מודיעים הוא מושב דתי הממוקם בסמוך ליער בן שמן על כביש 443, בין מחלף בן שמן לבין העיר מודיעין-מכבים-רעות. הוא ממוקם קרוב ליציאה לכביש 443, 25 דקות נסיעה מתל אביב ו-35 דקות מירושלים.

74 דירות במקום 24: החל שלב ב' בפרויקט הפינוי-בינוי בקדימה צורן 

שלב ב' בפרויקט הפינוי-בינוי בשכונת "TOP השדות" בקדימה צורן של היזם גדי מכלוף, יצא לדרך בשבוע שעבר בטקס הריסת הבניינים הקיימים במקום. בטקס בהשתתפות ראש המועצה קרן גרין, הוכרז על תחילת העבודות עם קבלת היתר הבנייה. מדובר במתחם מגורים הכולל מבני ציבור, שבילי אופניים, שטחי חניה וריאות ירוקות. 

הריסת הבניינים הקיימים בפרויקט בקדימה צורן (עמוס לוזון צלמים) הריסת הבניינים הקיימים בפרויקט בקדימה צורן (עמוס לוזון צלמים)

במסגרת הפרויקט שתוכנן על ידי "קורין אדריכלים" יוקמו 4 בניינים חדשים. 2 בעלי 9 קומות ו-2 בעלי 4 קומות. הבניינים הקיימים הכילו עד כה 24 יח"ד ישנות ובמקומן ייבנו 74 יח"ד חדשות. שלב ב' של הפרויקט מציע דירות למכירה של 4 ו-5 חדרים ומחירן נע החל מ-2.9 מיליון ש"ח לדירת ארבעה חדרים ו-3.1 מיליון ש״ח לדירת חמישה חדרים, כאשר האכלוס צפוי להיות כבר בדצמבר 2025.

לשכת שמאי המקרקעין השיקה את קהילת השמאים הצעירים בלשכה

לשכת שמאי המקרקעין ערכה השבוע ערב השקה רשמי של קהילת הצעירים של הלשכה. האירוע התקיים במתחם "אייכה" באדיבות חברת Ewave נדל"ן, אליו הגיעו עשרות שמאים צעירים אשר עתידים לקחת את מושכות המקצוע. בראש הקהילה עומדים השמאים משה מנע ועדי אגסי.

נחמה בוגין ורון אבידן (לשכת שמאי המקרקעין)נחמה בוגין ורון אבידן (לשכת שמאי המקרקעין)

 

רון אבידן, מנכ״ל אזורים, אשר גם הוא שמאי מקרקעין בהכשרתו, הרצה בפני המשתתפים וסיפר על הדרך האישית שלו עד שהגיע לתפקידו הנוכחי.

יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, נחמה בוגין , אשר יזמה את האירוע, ציינה כי "הדור הצעיר הופך להיות נדבך חשוב ומשמעותי בתוך הלשכה. אני רואה שליחות וחשיבות רבה בשילובו בוועדות השונות ובסיוע תמידי בהעשרה והכוונה מקצועית, הרחבת מעגל הפרנסה וקידום הצעירים בכל דרך אפשרית כי הם העתיד של כולנו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןהרצליהתצפית נדל"ןקדימה צורןארנהמבוא מודיעיםלשכת שמאי המקרקעיןרון אבידןנחמה בוגין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...