אושרה תוכנית התחדשות של ויתניה ו-SGS LIVING ל-275 דירות במרכז נתניה

הוועדה המקומית בנתניה אישרה להפקדה תוכנית במתחם הרחובות ברודצקי, דוד שוב והגליל, במסגרתה ייהרסו 81 דירות וייבנה בין היתר מגדל בן 30 קומות

שיתוף הכתבה
שרית סבן שליט, מנכ"ל חברת SGS living (דורון סהר) שרית סבן שליט, מנכ"ל חברת SGS living (דורון סהר)

 

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה, המשמשת כוועדה עצמאית, פרסמה השבוע אישור להפקדה בתנאים של תוכנית פינוי במרכז נתניה להקמת 275 דירות במתחם הרחובות ברודצקי, דוד שוב והגליל. במסגרת התוכנית, אותה מקדמות החברות ויתניה - שעוסקת לרוב בנדל"ן מניב, ו-SGS LIVING בשותפות שווה, ייהרסו 81 דירות קיימות.

הפרויקט החדש יכלול מגדל בן 30 קומות ועוד שני בניינים בני 17 ו-10 קומות. הדירות בפרויקט יהיו בנות 4,3 ו- 5 חדרים. כמו כן יכלול הפרויקט כמה גני ילדים ושטחי תעסוקה. את הפרויקט מתכנן האדריכל אבנר ישר. החברה הקבלנית שתבנה את הפרויקט היא חברת SGS.

בעלי הדירות שיפנו את דירותיהם צפויים לקבל בפרויקט החדש דירות חדשות בתוספת של 12 מ"ר הכוללות ממ"ד מרפסת שמש, וחניה תת קרקעית. במתחם כיום 7 בנייני מגורים ישנים, בני 4-3 קומות כל אחד. 

ויתניה ו- SGS LIVING צפויות, כחלק מההתחייבות לעירייה, להקים קרן תחזוקה ייעודית ובכך להקצות לבעלי הדירות הקיימים מימון חודשי למשך חמש שנים. מטרת הקרן היא להקל בהתמודדות בעלי הדירות עם הפרש העלות שבין ועד הבית הישן לדמי הניהול החדשים בבניינים המודרניים, הכוללים מערכות הדורשות תחזוקה יקרה וכן שטחים ירוקים נרחבים.

אף שוייתניה היא חברת נדל"ן מניב בעיקרה, יש לה פרויקטי התחדשות נוספים גם ברחוב השופטים ובנווה שרת בתל אביב. תוכנית זו מצטרפת לתוכניות נוספות בנתניה שאושרו לאחרונה, בהן של ענב לבניית מעל 1,000 דירות שאושרו להפקדה ושל ICR למעל 190 דירות שאושרה למתן תוקף

לדברי שרית סבן שליט, מנכ"ל חברת SGS living, "הפרויקט מהווה נדבך חשוב בקידום ההתחדשות העירונית בנתניה בכלל ובמרכז העיר בפרט. באזור צפויים לקום עוד מספר פרויקטים משמעותיים אשר ביחד ישפרו מאוד את איכות החיים של הקהילה הקיימת ויחד עם זאת יעודדו מעבר של אוכלוסייה נוספת וצעירה למרכז העיר. שיפור החיים יגיע גם משילוב שטחי מסחר באזור ושטחי ציבור חדשים כגון שטחים ציבוריים פתוחים ווגני ילדים.

"בתכנון הפרויקט הבאנו בחשבון פרמטרים רבים לרווחת הדיירים כמו תכנון שטחים ירוקים נרחבים, פתיחת הדרך שבין רחוב דוד שוב לרחוב הגליל באופן שיאפשר מעבר ביניהם שלא קיים כיום וכן הגדלת המרחקים בין הבניינים המתוכננים ותכנון שיאפשר לפחות שני כיווני אוויר גם לדירות הקטנות. זהו הפרויקט הראשון של החברות בנתניה ואנחנו בהחלט שוקלים כניסה לפרויקטים נוספים בעיר". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתויתניהנתניהSGS LIVING
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...