פנטהאוז ב-9.5 מיליון שקל: העסקה היקרה בתולדות גבעת שמואל

מדובר בדירה בקומה ה-29 בפרויקט של אזורים בשכונת בן גוריון בכניסה לגבעת שמואל, בשטח של כ-237 מ"ר, בתוספת למרפסות מרווחות בנות כ-157 מ"ר

שיתוף הכתבה
הדירה שנמכרה בגבעת שמואל (3Division)הדירה שנמכרה בגבעת שמואל (3Division)

עסקת הנדל”ן היקרה ביותר בהיסטוריה של גבעת שמואל נסגרה לאחרונה, במסגרתה נמכר פנטהאוז במחיר שיא של 9.5 מיליון שקל בפרויקט התחדשות עירונית של אזורים, "שער העיר", הממוקם בשכונת בן גוריון בכניסה לעיר. 

לטענת החברה, השיא נשבר לאחר כשנה וחצי מהשיא הקודם בעיר, בעסקה שעמדה אז על סך של 8.35 מיליון שקלים עבור פנטהאוז במאפיינים דומים. השיא החדש מבטא עלייה משמעותית של 1.15 מיליון שקלים מהשיא הקודם. במקרה הזה מדובר בפנטהאוז בקומה ה-29 בשטח של כ-237 מ"ר, בתוספת למרפסות מרווחות בנות כ-157 מ"ר. 

פרויקט "שער העיר", שצפוי להתאכלס ב-2026, מאגד בתוכו שלושה מגדלים. בפרויקט כולו כ-367 דירות ב-3 בניינים חדשים: 2 בניינים בני 25 קומות אשר ייבנו בשלב הבא של הפרויקט ובניין נוסף בן 30 קומות המוקם בימים אלה. תמהיל הדירות בפרויקט נע בין 3-6 חדרים. הפרויקט כולל עירוב שימושים הכולל שטחי מסחר ושדרת קניות של כ-3,500 מ"ר. כמו כן, הפרויקט כולל פארק של כ-5 דונמים המציע שבילי אופניים ומרחבים ירוקים. 

לדברי יוני בראל, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אזורים, "ניתן לראות כי הרוכשים המתעניינים בשוק היוקרה, בעיר ומחוצה לה, הם רוכשים בעלי ניסיון בשוק הנדל"ן הישראלי ולאור זאת מבינים כי כעת זו ההזדמנות לרכוש דירות איכותיות ויוקרתיות, לפני גל עליית מחירי הדיור שצפויה להיות כשתחל התמתנות בשיעורי הריבית. כמצופה מפרויקט כה משמעותי, 'שער העיר' מושך אליו מגוון אוכלוסיות החל מזוגות צעירים, דרך מצמצמי ומשפרי דיור ועד לדירות המיוחדות שעונות על דרישות וצרכי האוכלוסייה הייחודית לאזור, וזו הסיבה להתעניינות הגבוהה ולביקוש הגבוה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםפנטהאוזגבעת שמואל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...