תוצאות מכרז רמ"י: 60 מיליון שקל עבור 2 מגרשים ל-38 צמודי קרקע במושב דתי בשרון

אינובייט יזמות ובנייה, מותג עירוני ניהול וגל יזמות זכו במגרש בן כ-6.5 דונם לבניית 20 יח"ד תמורת כ-29 מיליון שקל, בכפר יעבץ. במגרש השני ביישוב זכתה קבוצת מציעים במגרש עבור 18 דירות, תמורת כ-31 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
בית בכפר יעבץ (מיכאל יעקובסון) בית בכפר יעבץ (מיכאל יעקובסון)

שני מציעים זכו השבוע במכרז של רמ"י ( רשות מקרקעי ישראל ) בשני מגרשים לבניית סך הכל 38 יחידות דיור צמודות קרקע או בנייה נמוכה במושב הדתי כפר יעבץ שבשרון, בסכום כולל של 60.3 מיליון שקל.

מדובר בשני מגרשים, אחד בן 6.38 דונם ל-20 יחידות דיור שבו זכו אינובייט יזמות ובנייה, מותג עירוני ניהול וגל יזמות תמורת 29.17 מיליון שקל. למגרש זה הוגשו 11 הצעות. במגרש השני זכתה קבוצת מציעים בסכום כולל של 31.13 מיליון שקל עבור 6.11 דונם ל-18 דירות. למגרש זה הוצעו 12 הצעות. למגרש הראשון ממוצע ההצעות עמד על 20.92 מיליון שקל, למגרש השני 21 מיליון שקל.

כפר יעבץ הוא מושב דתי בתחום המועצה האזורית לב השרון, מערבית לכביש 6 ולקלאנסווה ומזרחית לקדימה-צורן, היושב על שטח של כ-2,325 דונם, המחולקים לכ-66 נחלות וכ-67 מגרשים. המכרז הוא חלק מתוכנית שעיקרה הרחבת היישוב בשטח של כ-62 דונם ובנייה של כ-99 יחידות דיור נוספות בהתאם לתוכנית תמ"א 35 , כלומר כ-3 יח"ד לדונם.

השכונה החדשה נועדה לחזק את הישוב ולייצר פתרון מגורים למשפחות ולאוכלוסיה הדתית לאומית בישוב כפרי וקהילתי במרכז הארץ. התוכנית צמודה למבני ציבור ולקהילה הותיקה של הישוב, מאפשרת גישה קלה ומהירה לשירותים הציבוריים ביישוב וניצול אופטימלי שלהם, וכמו כן גישה לדרך הכניסה לישוב ממערב.

במסגרת השכונה, במרכז היישוב, מתוכננים גם שני גני ילדים, שטח ציבורי פתוח לרווחת הציבור ועוד שטח האתר הארכאולוגי כלודייא שישמש כטיילת ציבורית עם שביל נטיעות ויכלול שימור של גת עתיקה ומתקן שאיבה.המכרז פורסם לראשונה בפברואר 2021, והשנה פורסם מחדש בחודש אפריל. מגרשים אלו מצטרפים למגרשים ששווקו השנה במאי בפטור ממכרז.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"יגל יוזמההשרוןכפר יעבץאינובייטמציעים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...