שווי קרקע של 200 אלף שקל ליחידה: הצלחה למכרז לבניית 64 צמודי קרקע בירוחם

במכרז היזמים שפרסמו רמ"י ומשרד השיכון, שווקו כל שלושת המתחמים עבור סכום כולל של 12.7 מיליון שקל. במתחם הגדול לבניית 32 דירות זכתה א.אבאל חברה לבנין ופיתוח. עוד זכו טל שי אטיאס ואריה אברג'ל ובניו עם הצעה משותפת, ומואב יזמות

שיתוף הכתבה
ירוחם (שאטרסטוק)ירוחם (שאטרסטוק)

מכרז יזמים לבניית 64 צמודי קרקע בשכונת האירוסים שבצפון ירוחם, שפרסמו רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ומשרד הבינוי והשיכון, הסתיים בהצלחה בשבוע שעבר, עם שיווק כל שלושת המתחמים לחברות יזמיות, עבור סכום כולל של כ-12.37 מיליוני שקלים (כולל הוצאות פיתוח, המהוות את רוב התשלום). בסך הכל משקפות ההצעות הזוכות שווי קרקע של 190 עד 200 אלף שקלים ליחידת דיור.

במתחם הגדול מבין השלושה, לבניית 32 דירות, זכתה א.אבאל חברה לבנין ופיתוח 1993, עבור סכום של 6.2 מיליוני שקלים, רובם עבור הוצאות פיתוח. במתחם לבניית 24 יח"ד נוספות זכתה הצעה משותפת של טל שי אטיאס ואריה אברג'ל ובניו שיווק בע"מ עבור כ-4.64 מלש"ח, ומתחם לבניית 8 דירות נוספות זכתה מואב יזמות עבור סכום של כ-1.53 מיליוני שקלים.

שכונת האירוסים נמצאת בצפון ירוחם. תוכנית השכונה כוללת הקמה של 1,084 יחידות דיור חדשות, ומתפרסת על שטח של כ-588 דונם. היא כוללת גם 10,860 מ"ר מבני ציבור ו-520 מ"ר מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירוחםרמ"ימשרד השיכוןמואבא.אבאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...