היו"ר הנצחי של הוועדה המקומית תל אביב פורש: "הגיעה העת לצאת לשוק הפרטי"

סגן ראש עיריית ת"א דורון ספיר, המשמש כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעירייה מאז 2002, הודיע כי בכוונתו לסיים את הקריירה הציבורית הארוכה. "שנות דור שבהן הובלתי, יחד עם ראש העירייה ורבים אחרים, את תל אביב להיות מהערים המובילות בעולם"

שיתוף הכתבה
דורון ספיר (איגוד ערים לדן תברואה, ויקימדיה) דורון ספיר (איגוד ערים לדן תברואה, ויקימדיה)

סגן ראש עיריית תל אביב-יפו דורון ספיר, המשמש כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעירייה מאז שנת 2002, הודיע אתמול (א') כי בכוונתו לסיים את הקריירה הציבורית ארוכת השנים, ולהצטרף למגזר הפרטי. את תפקיד סגן ראש העיר החל ספיר בשנת 1996, בתקופת כהונתו של ראש העירייה לשעבר רוני מילוא, ומאז המשיך לשמש בתפקיד 27 שנים ברציפות.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "לפני מספר חודשים הודעתי לראש העירייה על רצוני לסיים את תפקידי לאחר כ-27 שנים כסגן וממלא מקום ראש העירייה ויו״ר ועדת התכנון והבנייה העירונית, שנות דור שבהן הובלתי, יחד עם ראש העירייה ורבים אחרים, את תל אביב להיות אחת הערים המובילות בעולם.

"הובלתי תהליכים חשובים כמו פיתוח איכות המגורים והבנייה הירוקה. התחדשות עירונית והיוזמה לדיור בר השגה. הובלתי את תוכנית השימור העירונית ואישור העיר הלבנה של ת״א כאתר מורשת עולמית של אונסק״ו. פעלתי לחיזוק התעסוקה והמלונאות, שמירה על השטחים הפתוחים, עירוב שימושים , מסחר ומבני ציבור ועוד. הכל תוך שמירה וחיזוק מעמדה של העיר כמרכז כלכלי ותרבותי ועיר לכל תושביה. יש לי את הזכות הגדולה להיות חתום על כל היתרי הבנייה ותוכניות בניין עיר שיצאו ב 22 השנים האחרונות!". 

אולם מה שהוגדר על ידי ספיר בפוסט הפרידה כ"מפעל החיים והשיא של פעילותי הציבורית", הוא אתר שממוקם דווקא מחוץ לגבולות תל אביב  - פארק המיחזור חירייה, אתר תיירותי-חינוכי שאת הקמתו הוביל כיו״ר איגוד ערים דן לאיכות הסביבה, "המקום הפך למוקד עליה לרגל של אנשי מקצוע מכל העולם", תיאר. "כעת הגיעה העת לצאת לשוק הפרטי", סיכם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית תל אביב-יפודורון ספירהוועדה המקומית תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...