פסגות וילין לפידות משקיעות 22.5 מיליון שקל בקרן מגוריט ישראל

לשני בתי ההשקעות ניתנה האופציה להרחיב עד ל-50 מיליון שקלים את השקעתם בקרן, המתמקדת בפרויקטים לשכירות ארוכת טווח • "הבעת אמון משמעותית", אומרים במגוריט

שיתוף הכתבה
פסגות וילין לפידות משקיעות 22.5 מיליון שקל בקרן מגוריט ישראלפסגות וילין לפידות משקיעות 22.5 מיליון שקל בקרן מגוריט ישראל

תחום ההשכרה ארוכת הטווח בישראל מקבל חיזוק משמעותי: בתי ההשקעות פסגות וילין לפידות הודיעו על השקעת 22.5 מיליון שקל במגוריט ישראל, קרן הריט המקדמת ויוזמת פרויקטים המיועדים לשכירות לטווח ארוך. בית ההשקעות פסגות ישקיע 12.5 מיליון שקל בחברה, וילין לפידות 10 מיליון שקל, ובכך הם יצטרפו לחברת הפניקס, משקיע מוסדי ותיק במגוריט.

ההשקעה של שני בתי ההשקעות תינתן בתמורה להקצאת מניות בחברה. היקף ההנפקה יעמוד על 22.5 מיליון שקל, כאמור, וייעשה לפי מחיר מניה של 80 אגורות, כך שבתי ההשקעות יקבלו לידם במסגרת ההקצאה סך כולל של 28.125 מיליון מניות, המהוות כ-8.6% ממניות הקרן. נוסף על המניות, יקבלו בתי ההשקעות אופציות (ביחס של 1.1 אופציות למניה) הניתנות למימוש עד סוף נובמבר הקרוב, לפי מחיר של 85 אגורות למניה. אם ימומשו האופציות במלואן, היקף הגיוס מצד שני בתי ההשקעות יגדל לכדי כ-50 מיליון שקל, וחלקם במניות החברה יעלה לכ-16.5%.

 בהודעת מגוריט נכתב כי מבחינתה מדובר בהבעת אמון משמעותית משוק ההון. " פסגות וילין לפידות נחשבים לגופים מוסדיים בולטים ומובילי דעה בשוק המקומי, כך שמעבר לממד הכספי שמדובר במהלך אסטרטגי חשוב במיוחד עבור הקרן. נציין כי כבר כיום מחזיקה ילין לפידות, לצד גופים מוסדיים נוספים, באגרות החוב שהנפיקה מגוריט בבורסה וכעת, כאמור, ההשקעה המוסדית מתרחבת גם באפיק ההוני". 

עוד נמסר בהודעת החברה כי הגיוס הקרוב יגדיל את הונה של מגוריט, אשר גייסה בבורסה המקומית במהלך השנתיים וחצי האחרונות סך כולל של יותר מ-700 מיליון שקל בהון מניות ובאגרות חוב. בכוונת מגוריט לנצל את תמורת ההנפקה להרחבת פעילותה בתחום שוק השכירות למגורים במדינה. 

עד היום חתמה הקרן על תשע עסקאות לרכישה ולייזום של כ-750 דירות, בהיקף כולל של יותר ממיליארד שקל. במהלך השבועות הקרובים צפויה הקרן להתחיל לאכלס מגדל מגורים בן 84 דירות בשכונת נווה דוד ברמלה, אשר יגדיל את מצבת הדירות המניבות שבבעלותה לכדי כ-240 יחידות בפרויקטים שונים, בתל אביב, ברמת גן, בגבעת שמואל, בירושלים וברמלה. כמו כן זכתה הקרן, במסגרת שיתוף פעולה עם קבוצת מנרב, בארבעה מכרזים של דירה להשכיר , להקמת כ-510 דירות נוספות בערים ראשון לציון, באר יעקב, חולון וירושלים. הקרן פועלת בימים אלו להקמתם.

ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט, ציין כי "כניסתם של המוסדיים לתחום מהווה ציון דרך משמעותי למגוריט בפרט ולשוק ההשכרה למגורים בכלל". עוד הוסיף היו"ר כי "אנו מקווים שההשקעה של פסגות וילין לפידות במניות החברה מהווה סנונית להמשך שיתוף פעולה פורה ביננו לבין גופים מוסדיים בשוק, הרואים בהשקעה במגוריט דרך מצוינת להיחשף להשקעה בשוק הדיור למגורים בישראל". 

מתי דב, מנכ"ל הקרן, סיפר כי "בתור מובילי התחום, אנו שומעים בשמחה את הקולות לפיהם שוק השכירות למגורים במדינה יהפוך לאג'נדה משמעותית יותר עם הקמת הממשלה הבאה. בכוונתנו להמשיך ולפעול לקידום התחום ולהסרת חסמים בירוקרטיים, אשר יאפשרו גידול משמעותי בענף ובפעילותם של המוסדיים בו כך שיהווה פתרון אמיתי ואופטימלי לתנאים בשוק המגורים בישראל".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלד פסגותילין לפידותמתי דבארז רוזנבוךמגוריט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...