ביג וסופרין קיבלו אישור לתוספת של 5 קומות בפרויקט משרדים בהוד השרון

מדובר בתוספת 6,000 מ"ר בפרויקט התעסוקה בשכונת נווה נאמן - הגדלה של כ-42% בהיקף שטחי הפרויקט. סופרין תפעל להקמת קומת מסחר בשטח של כ-200 מ"ר ומעליה 15 קומות משרדים בשטח כולל של כ-16,560 מ"ר

שיתוף הכתבה
פרויקט המשרדים בהוד השרון (evolve media) פרויקט המשרדים בהוד השרון (evolve media)

סופרין עדכנה היום (ה') בהודעה לבורסה כי בפרויקט משרדים ומסחר שמקדמת החברה בשיתוף ביג בשכונת נווה נאמן בהוד השרון ( מגרש 5),התקבל אישור מהוועדה המקומית לתב"ע לבנייה של 5 קומות נוספות, תוספת של כ-6,000 מ"ר לשיווק (עיקרי ושירות) והגדלה של כ-42% בהיקף שטחי הפרויקט, זאת לאחר שהתקבל אתמול אישור רמ"י, שהיווה תנאי של הוועדה המקומית לאישור התב"ע. 

בהמשך לקבלת אישור התב"ע, ובכפוף לקבלת היתר בנייה מתאים, תפעל סופרין להקמת פרויקט הכולל קומת מסחר בשטח של כ-200 מ"ר ומעליה 15 קומות משרדים בשטח כולל של כ-16,560 מ"ר (עיקרי ושירות). יצוין, כי על בסיס הערכת שווי שנערכה לקרקע על ידי מעריך שווי חיצוני בתוקף ל-31 בדצמבר 2022, נקבע אומדן שווי קרקע למ"ר מבונה (עיקרי ושירות) בסך של 2,600 שקל. חלקה של סופרין בפרויקט הינו 20%. 

בחודש שעבר קבוצת וייס וסופרין חתמו על הסכם אופציה במטרה לרכוש את הזכויות במקרקעין בשטח של כ-18.7 דונם בעיר אשדוד. מטרת ההתקשרות הינה ייזום והקמה של פרויקט לוגיסטיקה ואחסנה (טכנו פארק) בהיקף של כ-51,000 מ"ר. 

אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין : "בעקבות מהלכים סטטוטורים שקידמנו בשנה האחרונה, הצלחנו לייצר השבחה משמעותית, בדרך של תוספת זכויות, גם בפרויקט הוד השרון שאנו יוזמים ובונים בימים אלה. מהלך זה הינו עדות נוספת ליכולות המקצועיות ויכולת יצירת הערך הגבוהה של קבוצת סופרין. בימים אלה הנהלת החברה פועלת להמשך קידום והשבחה של פרויקטים נוספים אותם היא יוזמת". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוד השרוןסופריןביג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...