אפקון החזקות תקים מרכז רפואי במרכז ב-160 מיליון שקל

צו תחילת העבודות צפוי להימסר לחברה בתוך חודשים ספורים • הפרויקט, המצטרף לסדרת מיזמים שעליהם חתמה אפקון לאחרונה, צפוי להימשך 32 חודשים

שיתוף הכתבה
אפקון החזקות תקים מרכז רפואי במרכז ב-160 מיליון שקלאפקון החזקות תקים מרכז רפואי במרכז ב-160 מיליון שקל

חברת אפקון החזקות ממשיכה לצבור מיזמים חדשים: חברת הפרויקטים חתמה על הסכם להקמת מרכז רפואי גריאטרי במרכז הארץ. היקף הפרויקט הוא כ-160 מיליון שקל, והקמתו צפויה להמשך 32 חודשים, כך על פי הסיכום בין הצדדים. הצו לתחילת העבודות צפוי להימסר לחברת הבת של אפקון, שתבצע את הפרויקט, בתוך חודשים ספורים.

אפקון החזקות , המשתייכת לקבוצת שלמה, היא חברה המקדמת פרויקטים בתחום התשתית והבנייה, בתחום טכנולוגיות הבקרה, המערכות האלקטרו מכניות והאוטומציה והתקשורת.

החברה התרחבה וגדלה משמעותית בתקופה האחרונה, בייחוד לאורך שנת 2018. עם החתימה האחרונה נראה כי תנופה זו נמשכת – מה גם שבסוף החודש האחרון הודיעה אפקון על גיוס הון של כ-72 מיליון שקל. לקראת סוף 2018 עמדו הכנסותיה על כ-1.2 מיליארד שקל.

החברה, שבה כ-1,400 עובדים, זכתה באחרונה בפרויקטים בהיקף כולל של כ-2.5 מיליארד דולר. האחרון הוא פרויקט להקמת מבנה עבור משרד הביטחון בתל אביב, בעלות של כ-200 מיליון שקל, שבו זכתה בינואר האחרון, אך המיזם הבולט ביותר שלה הוא הפרויקט להקמת קמפוס המשרדים של מובילאיי בהר חוצבים בירושלים – פרויקט שעלותו 950 מיליון שקל ושבו זכתה החברה בדצמבר 2018.

וזה לא הכול: בין הפרויקטים שבהם זכתה החברה לאחרונה ניתן לציין גם את הקמת בנק הדם והמרכז הלוגיסטי של מד"א ברמלה – מקום שאותו אף תתחזק – בעלות של 262 מיליון שקל; בניית בתי המשפט החדשים בצפת ובטבריה ב-140 מיליון שקל; בנייה של מגדל משרדים בפתח תקווה; והקמת מעונות סטודנטים בראשון לציון.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפקוןקבוצת שלמהגיוס הון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...