מחצית מהדירות להשכרה לטווח ארוך: אושרה למתן תוקף תוכנית ל-210 יח"ד בטירת כרמל

על פי התוכנית המקודמת על ידי "דירה להשכיר" בשיתוף עיריית טירת כרמל, יוקמו בשכונת נוף ים מגדל בן 26 קומות ובניין בן 10 קומות, כולל 1,800 מ"ר למסחר. הדירות להשכרה ינוהלו ויתוחזקו על ידי חברת ניהול וישווקו על ידי דירה להשכיר

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית בשכונת נוף ים בטירת כרמל (גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ) הדמיה של התוכנית בשכונת נוף ים בטירת כרמל (גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, אישרה השבוע (ב') למתן תוקף תוכנית בשכונת נוף ים בטירת כרמל, המקודמת על ידי " דירה להשכיר " בשיתוף עם עיריית טירת הכרמל, אשר חצי מיחידות הדיור שבה מיועדות להשכרה לטווח ארוך.

התוכנית כוללת את בנייתן של 210 יחידות דיור, שיוקמו במגדל בן 26 קומות ובבניין נוסף בן 10 קומות, בו יוקצו 110 יח"ד לטובת השכרה ארוכת טווח. התוכנית משתרעת על שטח כולל של 8 דונם בצפון מזרח השכונה, ובסמוך לצומת הרחובות וייצמן ומנחם בגין ובקרבה לפארק נחל גלים.

הדירות המיועדות להשכרה יהיו מנוהלות ומתוחזקות על ידי חברת ניהול, והן ישווקו על ידי " דירה להשכיר ". בנוסף, יוקם במתחם מבנה עירייה חדש, ו-1,800 מ"ר עבור שטחי מסחר אשר ישולבו לאורך רחובות וייצמן ומנחם בגין, וכן כיכר עירונית בחזית מבנה העירייה, ומעברים להולכי רגל. את התוכנית תכנן משרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

מתכנן מחוז חיפה במנהל התכנון, רונן סגל, ציין כי "מדובר במיזם חשוב לעיר שלצד הקמת מבנה עירייה חדש, ייצור אפשרות לדיור איכותי להשכרה שתיתן מענה רחב לצרכי התושבים בעיר. מדובר בתוכנית שניה מסוגה שאושרה לאחרונה במחוז חיפה ומצטרפת למתחם דירה להשכיר בעיר נשר שאושר בתחילת נובמבר האחרון".

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד, אמרה כי החברה "ממשיכה להגדיל את היקף יח"ד להשכרה ארוכת טווח ויוצרת אלטרנטיבה לשוכרים לטווח ארוך. מתחם הדיור בטירת הכרמל הוא ביטוי ליישום בפועל של צורך בפתרון של דיור בר השגה ומתבקש ליישמו בכל תכנית בינוי. הדבר נכון למרכז הארץ כמו גם לישובים יותר פריפריאליים ולאזורים הרוצים למשוך אליהם אוכלוסייה חזקה. במתחם 210 יח"ד שלמעלה ממחציתן מיועד להשכרה ארוכת טווח בתמהיל דירות מגוון, איכותי, מנוהל ומתוחזק ועל כן זו בשורה של ממש לתושבי טירת הכרמל והאזור.

"בדומה לכלל הפרויקטים של דירה להשכיר , ייהנו דיירי הפרויקט מיציבות וודאות לגבי תקופת השכירות,  דמי שכירות קבועים, דירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה. כל אלה יבטיח איכות חיים לטווח ארוך לציבור השוכרים והכל בפיקוח ובקרה של דירה להשכיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכירהשכרה ארוכת טווחהוועדה המחוזית חיפהענבל דודטירת כרמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...