אאורה נבחרה לבנות 293 דירות בפינוי-בינוי בכרמל הצרפתי בחיפה

במסגרת הפרויקט בשכונת רמת שאול ייהרסו 65 יח"ד ב-3 בניינים ויוקמו שני בניינים בני 20 קומות, לצד שטחי מסחר וציבור. הפרויקט ממוקם במרומי הר הכרמל, עם מבט מערבי, צפוני ודרומי לים

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)

אאורה נבחרה על ידי בעלי הזכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחוב אדמונד פלג (14-4) בשכונת רמת שאול שבכרמל הצרפתי שבחיפה. במסגרת הפרויקט, ייהרסו 65 יח"ד קיימות ב-3 בניינים ישנים שבמתחם, ותחתן יוקמו כ-293 יח"ד חדשות בשני בניינים בני 20 קומות לצד שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הפרויקט ממוקם במרומי הר הכרמל, עם מבט מערבי, צפוני ודרומי לים.

עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים ובאי כוחם, אאורה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור. במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית חיפה, לפעול להכרזת המתחם כ"מתחם פינוי-בינוי" ב"מסלול מיסוי", וליתר התנאים המקובלים. היתר בנייה בפרויקט צפוי להתקבל בעוד כ-3 עד 5 שנים.

על פי תוכנית המתאר שהציגה עיריית חיפה לפני שלוש שנים, יתווספו 4,000 יח"ד חדשות לרמת שאול וקריית שפרינצק ל-8,000 דירות קיימות. תוכנית זו מצטרפת לזכייה של אאורה בבניית 620 דירות בקריית אליעזר שבחיפה בספטמבר השנה ועוד זכייה ב-413 דירות בקריית אליעזר בשלהי 2022. 

כרמל צרפתי היא שכונה בחיפה השוכנת בשיפוליו הצפון-מערביים של הר הכרמל. גבולה המערבי של השכונה הוא מתחם סטלה מאריס, משם יורד מדרון ההר צפונה ומערבה לעבר הים התיכון; גבולה המזרחי הוא הכרמל המרכזי והדר, וגבולותיה הצפוניים והדרומיים הם ואדיות. השכונה מאופיינת במעמד בינוני-גבוה, וממוקמים בה אתרים ומוסדות חיפאיים ידועים, בהם מנזר גבירתנו של הכרמל, המכללה האקדמית לחינוך גורדון, מרכז החינוך והמרכז ליהדות מתקדמת על שם ליאו בק, בית הלוחם חיפה (מרכז ספורט המשמש את נכי צה"ל), בית הספר היסודי רמות, בית הספר היסודי טשרניחובסקי ובית ספר גיל לחינוך מיוחד

שכונת משנה של הכרמל הצרפתי היא רמת שאול, שהוקמה בשנות ה-50 של המאה שעברה, כשכונת שיכונים ארוכים מרובי-כניסות ובהם 2–3 קומות. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהפינוי בינוי חיפההכרמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...