אושרה הפקדת תוכנית של קבוצת חג'ג' ל-730 דירות במקום 213 בשכונת עמישב בפתח תקווה

התוכנית במתחם שלום צלח, הוגשה על ידי הוועדה המקומית ומקודמת על ידי הקבוצה שבשליטת האחים חג'ג' עם חברת אסתר אברהם. בשטח כיום 213 דירות, כאשר על פי התוכנית שהופקדה, ייבנו 4 מבני מגורים בני 6-32 קומות וכ-3,500 מ"ר למסחר

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט במתחם שלום צלח (אלדד לב) הדמיה של הפרויקט במתחם שלום צלח (אלדד לב)

הוועדה המחוזית מרכז החליטה אתמול (א') להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית במתחם שלום צלח בשכונת עמישב בפתח תקווה. התוכנית הוגשה על ידי הוועדה המקומית פתח תקווה ווהחברה היזמית, שהיא שותפות של קבוצת חג'ג' וחברת אסתר אברהם התחדשות עירונית .

שטח התוכנית 26 דונם, והיא ממוקמת בחלקה הצפוני של שכונת עמישב, כאשר מצפון לה ממוקם רובע סירקין. במסגרת התוכנית, ייהרסו 213 יחידות דיור קיימות ב-8 מבני מגורים ישנים בני 3-4 קומות. במקומן ייבנו  736 יח"ד, ב-4 מבני מגורים חדשים בני 6-32 קומות. מתוך כלל היח"ד, 220 יהיו קטנות מאוד עד 65 מ"ר וכ-51 יח"ד יוקצו לטובת דירות קטנות עד 75 מ"ר. 

המבנים הפונים אל הרחובות שלום צלח והרב עובדיה יכללו גם חזית מסחרית, ומבנה מגורים נוסף יכלול מספר קומות של שטח ציבורי עבור מוסדות חינוך, תרבות ושירותים ציבוריים שכונתיים אחרים. 

הדמיה של הפרויקט במתחם שלום צלח (אלדד לב) הדמיה של הפרויקט במתחם שלום צלח (אלדד לב)

כמו כן, התוכנית מציעה כ-3,500 מ"ר עבור שטחי מסחר שישולבו במבני המגורים כחזית מסחרית, כ-9,000 מ"ר עבור מבני ציבור וכ-8.5 דונם שטח ציבורי פתוח. התוכנית גם כוללת שטחים לרווחת הדיירים שישולבו בקומות ביניים, בין קומות המגורים, ויאפשרו לדיירים מרחב שוטטות ובילוי בבניין ותוספת של מרחבים ציבוריים פתוחים. התוכנית תוכננה על ידי משרד זית אלדד אדריכלים.

מתכננת מחוז מרכז במנהל התכנון, טלילה הראל, אמרה אתמול כי "מדובר בתוכנית שהינה חלק מתוכניות להתחדשות עירונית המקודמות בשכונת עמישב בהתאם למסמך המדיניות שהוכן לשכונה. התוכנית מציעה תכנון עכשווי הכולל עירוב שימושים ופיתוח מרחב ציבורי לרווחת התושבים". 

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' מסר כי "ההחלטה הזאת תואמת את התוכניות שלנו להצמיח ולהרחיב משמעותית את ההתחדשות העירונית בקבוצה גם לערים נוספות מחוץ לתל אביב, ושמה דגש על החשיבות לתחום זה בקבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן. במקביל אנחנו מקדמים בנייה של עוד 1,000 יחידות דיור חדשות באזורי הביקוש המרכזיים בתל אביב, כחלק מההיערכות לחזרת הביקושים בשוק הדיור כמו גם קידום פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית״.

אלעד חג'ג', מנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצה מסר: "מדובר בצעד משמעותי מאוד עבורנו, והוא המשך ישיר לפרוייקטים המוצלחים שבנינו באזור המרכז. בשבועות האחרונים עלינו על הקרקע בפרוייקט ההתחדשות העירונית שלנו, תל אביב-יפו הצעירה, ויחד עם פרוייקטים נוספים בתכנון כמו בנתניה נעניק ללקוחות שלנו חווית מגורים חדשנית ומהנה״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'פתח תקווההוועדה המחוזית מרכזהתחדשות עירוניתעמישב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...