צבי צרפתי סורבה: מגדל צרפתי הוד השרון יכלול 11 קומות ולא 26, כפי שציפתה

הוועדה המחוזית דחתה את בקשת החברה להגדיל את מספר הקומות בפרויקט תעסוקה ומסחר שלה בהוד השרון, במסגרת עסקת קומבינציה. בעקבות הדחייה צרפתי מתכננת להגיש בקשה לשינויים בהיתר הקיים, שיכללו את הקטנת גובה הקומות הכפולות

שיתוף הכתבה
צבי צרפתי, מבעלי חברת צבי צרפתי, הנשיא ויו"ר הדירקטוריון (צבי צרפתי ובניו)צבי צרפתי, מבעלי חברת צבי צרפתי, הנשיא ויו"ר הדירקטוריון (צבי צרפתי ובניו)

הוועדה המחוזית מרכז דחתה השבוע את בקשת צבי צרפתי לתוספת קומות, בפרויקט תעסוקה ומסחר שלה בעסקת קומבינציה ברחוב השמיר בהוד השרון. כך עולה מהודעת החברה היום (ג') לבורסה.

על פי התב"ע המאושרת, השימושים המותרים הם -13,260 מ"ר תעסוקה, הכוללים חנויות בקומת הקרקע ועד 14 קומות מעל הקרקע, אך בהיתר הבנייה שהתקבל ביולי 2022 הותר בניין של 11 קומות, 10 קומות מעל קומת הקרקע ובנוסף חמש קומות מרתף. 

לאחר מכן צרפתי ביקשה להגדיל את מספר הקומות ל-26, בקשה שהתקבלה בתנאים בנובמבר 22 בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אך כאמור נדחתה כעת על ידי הוועדה המחוזית.

החברה מציינת בהודעתה כי לאור הדחייה, אומדני הנתונים שפרסמה החברה על אודות סך כל ההכנסות הצפויות, העלויות הצפויות, הרווח הגולמי הצפוי לחברה ורווחי הגולמי הצפוי מהפרויקט, במצב שבו תאושר הבקשה אינם רלוונטיים עוד. החברה העריכה כי סך כל ההכנסות הצפויות, העלויות הצפויות, הרווח הגולמי הצפוי ושיעור הרווח הגולמי הצפוי מכל הפרויקט יסתכמו לסך של כ-116 מיליון ש"ח, כ-60 מיליון ש"ח, כ-56 מיליון ש"ח וכ-48% בהתאמה, במקרה שתאושר הבקשה. 

בעקבות הדחייה צרפתי מתכננת להגיש ביחד עם בעלי המגרש בקשה להיתר עם שינויים מהיתר הבנייה הקיים, אשר תכלול בעיקרון את הקטנת גובה הקומות הכפולות כך שהפרויקט יכלול 10 קומות משרדים וזאת מעל קומת קרקע למסחר ו-5 קומות מרתף. ככל שיתקבלו השינויים בהיתר, החברה אינה צופה לשינוי מהותי באומדני הנתונים האמורים בסעיפי ההכנסות שאינם מתייחסים למצב של אישור הבקשה, כך שסך כל ההכנסות הצפויות, העלויות הצפויות, הרווח הגולמי הצפוי ושיעור הרווח הגולמי הצפוי מכל הפרויקט יסתכמו לסך של כ-257 מיליון ש"ח, כ-231 מיליון ש"ח, כ-26 מיליון ש"ח וכ-10%, בהתאמה.

מדובר בעסקת קומבינציה שנחתמה ב-2018 עם בעלי המגרש בשטח 4.4 דונם. בהתאם להסכם הקומבינציה בעלי המגרש מכרו 69% מהזכויות במגרש לצרפתי, ואילו צרפתי התחייבה לבנות את יחידות המוכרת הכוללות 30% מכל השטח הבנוי, הכוללים את כל שטחי המסחר וחלק מקומות המשרדים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזיתעסקת קומבינציהצבי צרפתיהוד השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...