ב-21.5 מלש"ח בלבד: ג'קי בן זקן רכש קרקע לבניית 250 יח"ד באשדוד

חברת "אבני ספירים" בבעלות בן זקן זכתה במכרז ייזום של רמ"י לתכנון ובניית 250 יח"ד בבנייה רוויה ברובע ט"ו הסמוך לקו החוף של העיר. מנכ"ל החברה: "מדובר באחת מעתודות הקרקע הכי טובות שיש בעיר"

שיתוף הכתבה
ג'קי בן זקן על רקע המרינה באשדוד (גדי קבלו, ידיעות אחרונות, https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Jacky_Ben-Zaken.jpg, שאטרסטוק)ג'קי בן זקן על רקע המרינה באשדוד (גדי קבלו, ידיעות אחרונות, https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Jacky_Ben-Zaken.jpg, שאטרסטוק)

חברת "אבני ספירים ניהול וקידום פרויקטים בע״מ", שנמצאת בבעלות איש העסקים והיזם ג׳קי בן זקן, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ״י) לייזום, תכנון ופיתוח של 250 יחידות דיור בבנייה רוויה באשדוד. בן זקן היה המציע היחיד במכרז, וזכה לאחר שהציע 3,260 שקל בלבד, בנוסף לכ-21.56 מיליון שקל הוצאות פיתוח.

מדובר במגרש בן 26 דונם הממוקם ברובע ט״ו בעיר, באזור המאופיין בבנייה צמודת קרקע ובסמוך לחוף הים. מחירן של דירות 4 חדרים בשכונה נע בטווח של 2 עד 2.3 מלש"ח, ודירות 5 חדרים מתומחרות ב-2.5 עד 3 מלש"ח. על פי תנאי חוזה החכירה, על החברה הזוכה במכרז לקדם את התכנון במקרקעין, כשההרשאה לתכנון תינתן ל-5 שנים אם אפשרות להערכה של 24 חודשים נוספים. עוד כולל המכרז את בנייתן של 4 כיתות גן.

פיתוח המתחם נעשה במסגרת הסכם הגג בין המדינה לבין עיריית אשדוד. העבר ניהלו תושבי האזור מאבק במסגרתו צומצם היקף היח"ד שתוכננו להיבנות במקום ל-250 יח"ד בלבד כאשר במקור, התכוונה רמ"י לקדם על השטח את בנייתן של 700 יח"ד.

מנכ״ל חברת אבני ספירים ניהול וקידום פרויקטים בע״מ, ג׳ק כהן, אמר היום כי "מדובר במכרז מעניין מאוד על אחת מעתודות הקרקע הכי טובות שיש בעיר. אנחנו מתכוונים להיכנס לתכנון מיידי בהתאם לפרמטרים שנקבעו במכרז. זו באמת אחת הפנינות הייחודיות של העיר אשדוד ואני שמח שנפלה בחלקנו הזכות לתכנן אותה ולבצע".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלאשדודג'קי בן זקןג'ק כהןאבני ספירים ניהול וקידום פרויקטים בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...