יעל שלביה כבר קנתה דירה: חג'ג' קיבלה היתר למגדל של 48 קומות בפארק בבלי בצפון ת"א

במסגרת פרויקט "בבלי 3" תבנה קבוצת חג'ג' מגדל עם 247 דירות בנות 3-5 חדרים, וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוז. במגדל ייבנו גם ספא, בריכה, חדר כושר ובר קוקטיילים. פארק בבלי ממוקם על שטח שכונת גבעת עמל ב' שפונתה מתושבים, וכולל בסה"כ 6 מגדלים

שיתוף הכתבה
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג', על רקע הדמיית הפרויקט בבבלי (שלומי יוסף, קבוצת חג'ג')תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג', על רקע הדמיית הפרויקט בבבלי (שלומי יוסף, קבוצת חג'ג')

קבוצת חג'ג' דיווחה הבוקר (ב') כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט "בבלי 3" בפארק בבלי בתל אביב, במסגרתו תקים החברה מגדל של 48 קומות ובו 247 יחידות דיור. 

במסגרת פרויקט H-master piece Bavli, ייבנו במקום דירות בנות 3-5 חדרים, וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוז. במגדל ייבנו גם ספא, בריכה, חדר כושר, ג'ימבורי, חדרי ישיבות ובר קוקטיילים, ולדיירים תינתן האפשרות להזמין גם מזון ושתייה בתוך המתחם עצמו. הפרויקט ממוקם בקרבת צירי התחבורה המרכזיים ובהם איילון ודרך נמיר, וכן במרחק קצר ממרכז ת"א, מוקדי הבילוי והתרבות, ומרכזי העסקים של העיר.

לאחרונה פורסם גם כי השחקנית הישראלית והדוגמנית יעל שלביה, רכשה דירת 3 חדרים בפרויקט, במחיר שלפי הערכות בתעשייה מגיע ללמעלה מ-5 מיליון שקלים. אדריכל הפרויקט הוא משרד יסקי-מור-סיוון. פארק בבלי ממוקם על שטחה של שכונת גבעת עמל ב' שפונתה מתושבים, וכולל סה"כ 6 מגדלים. 

מנכ"ל קבוצת חג'ג', תמיר אמר, אמר היום כי "אנחנו פותחים את שנת 2024 בבשורה משמעותית, שמקדמת את האסטרטגיה של החברה להקים עוד 1,000 יח"ד חדשות במיקומי יוקרה בתל אביב. יחד עם התוכניות שלנו להרחיב את הבנייה במסגרת מיזמי התחדשות עירונית , נדע לתת מענה למגוון הביקושים הצפויים בשוק הנדל"ן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'בבליצפון תל אביבתמיר אמרגבעת עמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...