פרסום ראשון: בית ירושלמי רכשה קרקעות בבירה לבניית 115 יח"ד ב-96 מיליון שקל

החברה רכשה בשבוע האחרון קרקע לבניית 80 יח"ד בשכונת רמות תמורת 66 מלש"ח בהליך כינוס נכסים, זאת זמן קצר לאחר שחברת הבת שלה "ביאליק" זכתה במכרז רמ"י בגילה. בחברה בונים על עבודות הבנייה של הקו הכחול שצפוי לחבר את שתי השכונות המרוחקות למרכז העיר

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט של בית ירושלמי ברמות (גיא שחם)הדמיית הפרויקט של בית ירושלמי ברמות (גיא שחם)

קבוצת בית ירושלמי שבבעלות יחיאל סגל השלימה בשבועות האחרונים שתי עסקאות לרכישת קרקע בירושלים, בסך כולל של 96 מיליוני שקלים בשכונות רמות בצפון העיר ושכונת גילה בדרומה, אשר בהן תתאפשר בניית 115 יח"ד בסך הכל. לדברי גורמים בבית ירושלמי שתי השכונות, שכיום מרוחקות יחסית ממרכז העיר, צפויות להתקרב אליו משמעותית עם השלמת בניית הקו הכחול של הרכבת הקלה, ששתי השכונות ממוקמות על התוואי שלו.

הקרקע ברחוב כיסופים בשכונת רמות, נרכשה השבוע במחיר של 66 מיליון שקלים במסגרת הליך כינוס נכסים. מדובר במגרש בשטח של 2.5 דונם, אשר בו תב"ע מאושרת לבנייה של 80 יחידות דיור. את הליך רכישת הקרקע ניהלו עורכי הדין שי פינקלשטיין ורון טרטאלקוב במסגרת תפקידם ככונסי הנכסים של חברת "ארז מרוה החזקות" שנכנסה להליכי חדלות פירעון במאי 2021.

שבועיים קודם לכן זכתה קבוצת בית ירושלמי, באמצעות החברה הבת "ביאליק", במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) בשכונת גילה שבדרום העיר, וזאת תמורת סכום של 30 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח. במגרש בן 2.8 דונם שאותו רכשה החברה ניתן יהיה לבנות 35 יחידות דיור. יצוין כי חברה נוספת שזכתה באותו המכרז היא אחים חסיד שזכתה במגרש ל-54 דירות תמורת 58 מיליון שקל.

אחד השיקולים המרכזיים ברכישת הקרקע במיקומים אלה, היה כאמור פיתוח הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. לפני שבוע בדיוק, חברת Jtrain ltd, בבעלות דניה סיבוס , קואופרטיב התחבורה הציבורית דן ושותפים זרים, חתמה מול המדינה על הסכם הזיכיון למימון, הקמה, הפעלה ותחזוקה של הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים בהשקעה מוערכת של 9 מיליארד שקל.

אבישי מאירוביץ' סמנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצת בית ירושלמי: "גם בתקופה הזאת, תנופת התכנון והבנייה בירושלים לא עוצרת. פנינו קדימה לפיתוח העיר לאורכה ולרוחבה, על מנת מענה לביקושים הגוברים והולכים למגורים בעיר. גם רמות וגם גילה בדרך למהפך שיעשה אותן לאטרקטיביות במיוחד לתושביהן, בעיקר בזכות הרכבת הקלה, שתחבר אותן למרכז העיר ולשאר מתחמי הבילוי, המסחר והתעסוקה בירושלים."
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונת גילהבית ירושלמיאבישי מאירוביץ'יחיאל סגלהקו הכחולשכונת רמות בירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...