מגוריט השלימה רכישת 11 יח"ד ב"הרצליה הילס" בכ-28 מיליון שקל

יחידות הדיור נמסרו לקרן הריט, שמייעדת אותן להשכרה • ישנו הפרש של כשני מיליון דולר בין אומדן שווי הדירות לבין עלות הרכישה שלהן - יירשמו בדוח הכספי

שיתוף הכתבה
הרצליה הילס הרצליה הילס

קרן מגוריט ישראל – קרן ריט המשקיעה בפרויקטים לשכירות לטווח ארוך – הודיעה אתמול (א') לרשות לניירות ערך, בהמשך להודעתה מהשבוע שעבר, כי השלימה את העסקה לרכישת 11 יחידות הדיור בפרויקט "הרצליה הילס" של החברות אזורים ועופר השקעות, תמורת 27.6 מיליון שקל. הדירות נמסרו לחברה באופן רשמי ביום חמישי האחרון, והן מוכנות לאכלוס מיידי. מדובר במרכז המשלב בין מתחמי מגורים, משרדים ותעסוקה, בסמוך למחלף הסירה שעל כביש החוף.

בהודעת הקרן צוין עוד כי ישנו הפרש של כשני מיליון דולר בין אומדן שווי הדירות לבין עלות הרכישה שלהן, ובהתאם לכך "החברה תבחן את זקיפת ההפרש הנ"ל לרווח בדוח הכספי של החברה לרבעון הראשון לשנת 2019". מדובר ביחידות דיור הכוללות יחד 123 מ"ר מרפסות, ואליהן נלווים 11 מחסנים ו-22 חניות תת קרקעיות. בכוונתה של מגוריט לקנות דירות נוספות במתחם, במטרה להגיע לכמות של 20 יחידות דיור לפחות. אם לא תצליח להגיע לכמות זו בתוך עשרה חודשים ממועד החתימה על ההסכם, תוכל קרן מגוריט לבטל את העסקה.

"לאחר מסירת יחידות המגורים לחברה, בכוונתה לפעול להשכרתן בשוק החופשי", נכתב בהודעה הראשונה המפרטת על העסקה. "להערכת החברה, לא צפויות השקעות מהותיות ביחידות המגורים לאחר קבלתן, בהתאם להסכם הרכישה, וניתן יהיה להשכירן באופן מיידי". עוד מסרה החברה כי מימון רכישת הנכס יבוצע מהונה העצמי של החברה, לצד מימון חיצוני מצד בנקים וגופים מוסדיים.

מתחם "הרצליה הילס" הוא במרכז המשלב בין מתחמי מגורים, משרדים ותעסוקה, בסמוך למחלף הסירה שעל כביש החוף. יש בו עשרה בנייני מגורים בני 18 קומות, ועוד ארבעה בנייני מגורים בני שלוש קומות, הכוללים כולם יחד כ-600 יחידות דיור. לצידם נבנה במקום בניין משרדים בן תשע קומות ובו 30,000 מ"ר, שטח מסחרי בן 3,500 מ"ר וכן קאנטרי קלאב שכונתי. הפרויקט כולו משתרע על פני 70 דונם.

לצד זה הודיעה היום מגוריט כי השלימה עסקה נוספת, לרכישת בניין שלם בן 84 יחידות דיור בפרויקט "אלקטרה מול הנוף" ברמלה. גם דירות אלו כבר מוכנות לאכלוס. כאן דיווחה החברה על פער של כ-16 מיליון ש"ח בין אומדן השווי של יחידות הדיור לבין עלות הרכישה שלהן.

פרויקט "אלקטרה מול הנוף" נמצא בשכונת נווה דוד שבצפון רמלה. הוא כולל שלושה מגדלי מגורים בני 23 קומות כל אחד. הפרויקט נמצא בסמוך לתוואי הקו החום של הרכבת הקלה, ובעתיד אמור לעבור בקרבת השכונה כביש אשר יחבר ישירות בין רמלה-לוד לבין כביש 431 הסמוך.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטהרשות לניירות ערךאזוריםעופר השקעותהרצליה הילסאלקטרה מול הנוף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...