השקעה של 800 מיליון שקל: תדהר רכשה 50% מפרויקט להקמת 420 דירות בשכונת יד אליהו

קבוצת תדהר הודיעה כי חתמה על עסקה לרכישת חצי מפרויקט פינוי-בינוי שמקדם היזם נחמיה דוידי בדרך לה גוארדיה בתל אביב, במסגרתה תשמש כחברה המבצעת. במסגרת הפרויקט ייהרסו 106 יח"ד, ויוקמו 7 בניינים בני 10-17 קומות. היקף המכירות הצפוי בפרויקט - למעלה ממיליארד שקל. הבניה תחל בחודשים הקרובים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים תומר אלפסי והיזם נחמיה דוידי (עופר חגיוב, נחמיה דוידי, אלכס לובינוב)מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים תומר אלפסי והיזם נחמיה דוידי (עופר חגיוב, נחמיה דוידי, אלכס לובינוב)

קבוצת תדהר הודיעה הבוקר (ד') כי חתמה על עסקה עם היזם נחמיה דוידי להקמת 420 יחידות דיור ושטחי מסחר במסגרת התחדשות עירונית ברחוב לה גוארדיה בתל אביב. על פי פרטי העסקה שהגיעו לידי " מרכז הנדל"ן ", תרכוש תדהר 50% מהפרויקט והחברות ימשיכו לקדמו במשותף. עוד סוכם כי תדהר תשמש בפרויקט כחברה המבצעת. הפרויקט קיבל כבר היתר בנייה והקמתו צפויה להתחיל בחודשים הקרובים.

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי ברחוב לה גוארדיה 65-71, במסגרתו ייהרסו 106 יח"ד ב-4 מבנים, ובמקומם יקימו החברות 7 בניינים בני 10-17 קומות, בהם 420 יח"ד, בהיקף כולל של 45 אלף מ"ר, וכ-27 אלף מ"ר מרתפים. תמהיל הדירות יכלול דירות 2 חדרים ועד פנטהאוזים. ההשקעה הכוללת בהקמת הפרויקט מוערכת בכ-800 מיליון שקל, והיקף המכירות הצפוי בפרויקט נאמד בלמעלה ממיליארד שקל.

התוכנית אושרה כבר ב-2016 על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב. בעבר נבחרה חברת אשטרום לביצוע הפרויקט, אך בסופו של דבר לא נחתם הסכם בין החברה ליזם דוידי, וכעת כאמור צפויה תדהר לבצע אותו.

הדמיית הפרויקט בלה גוארדיה (אלכס לובינוב)הדמיית הפרויקט בלה גוארדיה (אלכס לובינוב)

מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים, תומר אלפסי, אמר היום כי ״מדובר בעסקה משמעותית בתל אביב המאפשרת לנו לצאת לבנייה באופן מיידי בלב המטרופולין המשמעותי בישראל. מדובר בפרויקט איכותי ביותר עם שותף מצוין אשר יבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר המאפיינים את תדהר ויביא לידי מיצוי את הפוטנציאל האדיר הטמון באזור המתפתח ביותר בעיר".

היזם נחמיה דוידי אמר כי "אני שמח על ההזדמנות לצאת לשותפות עם חברת תדהר , וביחד להקים פרויקט שמתאים למגוון רחב של אנשים, ומאפשר פרטיות לצד חיי קהילה עשירים. כשמצוינות בבניה פוגשת מצוינות אנושית, נולד פרויקט מצוין ונפלא. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לצוות שעסק בתכנון ובפיתוח היצירה הנפלאה הזו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתל אביבפינוי בינוי לה גווארדיהקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...