ICR השיגה את הרוב הדרוש לפינוי-בינוי להקמת 166 דירות ברמת אביב

חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות הודיעה כי מהנדס העיר אישר את תוכנית העיצוב שלה בפרויקט ברחוב ברודצקי בצפון ת"א, במסגרתו ייהרסו 96 יח"ד, וייבנו 4 מבנים בני 6 קומות. היתר בנייה צפוי בעוד שנתיים, וההכנסות הצפויות עומדות על 400 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ״ל ICR מורדי שבת, על רקע הדמיה של הפרויקט בברודצקי תל אביב (אמיר לוי, PITOM Studio)מנכ״ל ICR מורדי שבת, על רקע הדמיה של הפרויקט בברודצקי תל אביב (אמיר לוי, PITOM Studio)

חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, הודיעה היום (ב') כי תוכנית העיצוב שלה בפרויקט ברודצקי 33-39 בתל אביב אושרה על ידי מהנדס העיר, וכן כי השיגה את הרוב הדרוש בקרב הדיירים להקמת הפרויקט, ובממוצע 87% בכל בניין. ההכנסות הצפויות בפרויקט עומדות על 400 מיליון שקל.

הפרויקט מתפרס על שטח של 7.5 דונם בשכונת רמת אביב בצפון תל אביב, בסמוך לקניון רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב, ולקו הירוק של הרכבת הקלה שצפוי לעבור ברחוב ברודצקי. הוא כולל את הריסתם של 4 מבנים ישנים בהם 96 יחידות דיור, ובנייתם של 4 בניינים חדשים בני 6 קומות כל אחד, ובהם 166 יח"ד. בתמהיל יח"ד בנות 3-5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוז. 70 יח"ד ישווקו על ידי ICR והיתר ימסרו לדיירים הקיימים. בכל דירה תהיה מרפסת וחנייה, כאשר על פי הערכות יעמוד מחיר דירת 100 מטר בפרויקט על 6 מיליון שקל. 

על פי החברה, עיריית תל אביב דרשה בתחילה כי תוגש תב"ע לכל אחד מהבניינים בפרויקט, כפי הנהוג, אך אישרה לה לבסוף להגיש במקומה תוכנית עיצוב שתואמת את מדיניות העירייה, שכאמור התקבלה על ידה. החברה צפויה להגיש בשבועיים הקרובים בקשה להיתר בנייה לפי תמ"א 38/2 הריסה ובנייה, שתוקפה הוארך בשל המלחמה עד 29.8.24, כאשר על פי הערכות היתר בנייה יתקבל בעוד כשנתיים.

מנכ״ל ICR, מורדי שבת, אמר היום כי החברה "ממשיכה להעמיק ולהרחיב פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית ומתקשרת במספר עסקות לקידום פרויקטים ומתחמי התחדשות עירונית במרכז הארץ ובאזורי ביקוש. רחוב ברודצקי הינו רחוב מבוקש, יתרון שהופך את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד. פרויקט זה מצטרף לשורה של פרויקטים בעיר תל אביב שהחברה פועלת נמרצות לקידומם". 

אדריכל ומתכנן הפרויקט הם מעוז פרייס אדריכלים . משרדי עורכי דין של הדיירים הם משרד מינצר-כרמון, ניסים, משרד בר יוסף, נאוי, תורג'מן ושות', ומשרד רייסמן דויטש ושות'. ההחברה המארגנת היא שירלי זמיר, פז התחדשות עירונית


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מורדי שבתצפון תל אביבICR ישראל קנדהרמת אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...