אושרה להפקדה תוכנית של קרדן ל-345 דירות במערב נתניה

התוכנית, במסגרת הסכם קומבינציה של קרדן עם בעלי הקרקע המחזיקים ב-80% מהשטח, כוללת הקמת 6 בניינים - 4 מהם עד 10 קומות - 1,600 מ"ר למסחר ו-800 מ"ר לתעסוקה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש ויו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן, איילת שקד, על רקע הדמיית הפרויקט בנתניה (קרדן נדל"ן, ראובן קפוצ'ינסקי, סטודיו קסם)מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש ויו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן, איילת שקד, על רקע הדמיית הפרויקט בנתניה (קרדן נדל"ן, ראובן קפוצ'ינסקי, סטודיו קסם)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז אישרה היום (ג') להפקדה תוכנית של קרדן נדל"ן במערב נתניה שכוללת מגורים, מסחר ותעסוקה. התוכנית היא במסגרת הסכם קומבינציה של החברה עם בעלי הקרקע המחזיקים ב-80% מהשטח.

התוכנית מתפרסת על שטח של 18.5 דונם, ממערב לדרך בן צבי ומצפון לשכונת טובורק בעיר. היא כוללת את הקמתן של 345 יחידות דיור ב-6 בניינים, מתוכם 2 גבוהים ועוד 4 מרקמיים עד 10 קומות. כמו כן יוקצו 800 מ"ר לתעסוקה ו-1,600 מ"ר לשטחי מסחר. על התוכנית מופקד משרד אדריכלים גל אור פשביין אדריכלים. 

יו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן , איילת שקד אמרה היום כי "קרדן נדל״ן מאמינה מאד בעיר נתניה ובפוטנציאל הפיתוח הרחב שבה. אני מאמינה שהביקושים בעיר, שהם גבוהים גם ככה, יעלו בשנים הקרובות גם בגלל גידול טבעי וגם בגלל עליה מאירופה וארה״ב. הפרויקט הזה יציע סביבת מגורים ברמה גבוהה עם מבני ציבור מסחר ותעסוקה שיענו על כל צרכי הדיירים".

 מנכ"ל קרדן נדל"ן , עמוס דבוש אמר כי "החברה פועלת בצורה נרחבת בעיר נתניה ומקדמת בה אלפי יחידות דיור בפריסה רחבה בפרויקטי התחדשות עירונית וקידום תוכניות בקרקעות. מדובר בפרויקט שהוא חלק משכונה חדשה המתהווה בעיר. המתחם ישלב מגורים, מסחר ותעסוקה, לצד מבני ציבור לרווחת התושבים ובניה של מגדלי מגורים לצד בניה מרקמית. אנו מודים על התוויית המדיניות שהוביל מהנדס העיר והעירייה, שאפשרו וודאות תכנונית באמצעות תכנית השלד למתחם וקידום מהיר של שלבי התכנון. אנו פועלים במלוא המרץ לאישור התוכנית בהקדם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכזעסקת קומבינציהנתניהקרדן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...