אושרה תוספת מגדל בן 40 קומות לפרויקט משרדים ומסחר של איציק תשובה בנתניה

הוועדה המקומית בנתניה אישרה להגדיל את זכויות הבנייה במתחם מטרופולין הממוקם באזור התעשייה פולג, שיכלול מרכז עסקים בהיקף כולל של 100 אלף מ"ר. בין היתר אושרה תוספת של 3 קומות למבנה המשרדים שכבר נבנה. עלות הקמת הפרויקט - 1.4 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט מטרופולין בנתניה של איציק תשובה (3dvision)הדמיה של פרויקט מטרופולין בנתניה של איציק תשובה (3dvision)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה אישרה היום (ב') לקבוצת איציק תשובה, שבונה את מתחם העסקים "מטרופולין" בנתניה, להגדיל את זכויות הבנייה בפרויקט, ולהוסיף מגדל משרדים בן 40 קומות עם שימושי מסחר ושטחי ציבור, ו-3 קומות למבנה המשרדים הקיים שכבר נמצא בבנייה. 

מתחם העסקים מטרופולין Tshuva Business Center (TBC),ממוקם ברחוב גיבורי ישראל באזור התעשייה פולג, בסמיכות לגשר הארי טרומן וכביש 2. המתחם ישלב מרכז עסקים בהיקף כולל של 100 אלף מ"ר, לאחר הגדלת הזכויות, הנמצא כעת בשלבי תכנון. עלות הקמת הפרויקט, לאחר תוספת הזכויות, עומדת על 1.4 מיליארד שקל.

הפרויקט כולל גם שדרת מסחר בקומת הקרקע ובה חנויות, מסעדות, ברים ובתי קפה. מעל קומת המסחר תוקם גינה ירוקה, וכן מתוכננים מרתפי חנייה. התכנון יאפשר לחברות גדולות להתפרש על פני קומה שלמה, או לחלק את הקומות לשטחים בגדלים שונים בהתאמה אישית. בין החללים מרפסות גדולות הצופות אל נוף פתוח וגג ירוק ורחב. הפרויקט מלווה על ידי בנק מזרחי טפחות. על התכנון אמון משרד רמי וימר אדריכלים. 

לדברי יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה, איציק תשובה, "אנו שמחים ומודים על החלטת הוועדה המקומית לאישור תוספת הבנייה בפרויקט, ובטוחים כי התועלת ממנו תגבר הן לעיריית נתניה והן לחברות ותאגידים המחפשות משרדים ברמת A קלאס מחוץ לתל אביב העמוסה. מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים שהיו בנתניה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:זכויות בנייההוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניהאיציק תשובהנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...