40 קומות על רוטשילד: היתר בנייה למגדל של קבוצת חג'ג' ורפי קלינה

הוועדה המקומית הנפיקה היתר בנייה לבניית המגדל במתחם שד"ל, ובו 120 יח"ד ו-320 חדרי מלון. הבעלות בחברת הפרויקט משותפת לחג'ג' וקלינה בחלקים שווים. על פי הדיווח לבורסה צפויה חג'ג' לרווח גולמי של 380 מלש"ח

שיתוף הכתבה
האחים חג'ג' והדמיית מגדל שד"ל (שי תמיר, קבוצת חג'ג')האחים חג'ג' והדמיית מגדל שד"ל (שי תמיר, קבוצת חג'ג')

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב הנפיקה אתמול (ד') היתר בנייה לתוכניתם של קבוצת חג'ג' והיזם רפי קלינה, באמצעות חברת הד מאסטר, לבניית מגדל בן 40 קומות במתחם שד"ל בתל אביב, כך הודיעה היום קבוצת חג'ג' בדיווח שהוציאה לבורסה.

הפרויקט ממוקם בין שדרות רוטשילד והרחובות יבנה, יהודה הלוי, ושד"ל, ובצמוד לתחנת אלנבי של הקו האדום של הרכבת הקלה. הבעלות על הקרקע נמצאת בידי חברת הד מאסטר, ש-50% ממנה בבעלות קבוצת חג'ג', ו-50% ממנה בבעלות רפי קלינה.

המגדל בן 40 הקומות צפוי לכלול 120 יחידות דיור ו-320 חדרי מלון. עוד צפוי להיבנות במקום חניון תת קרקעי בן 5 קומות ובעל 145 מקומות חנייה, בשטח כולל של כ-7,500 מ"ר. המתחם, שתוכנן על ידי האדריכל משה צור, כולל גם שני מבנים לשימור, בהם כבר מתבצעות העבודות הנדרשות על פי התוכנית.

על פי הדו"חות הכספיים של קבוצת חג'ג', הצפי לחלקה של החברה (50%) ברווח הגולמי מהפרויקט צפוי לעמוד על 380 מיליון שקל. לפני כשנתיים הציעה קבוצת חג'ג' למכירה את הזכויות בפרויקט, אך אלו לא נמכרו לבסוף.

מנכ"ל קבוצת חג'ג' תמיר אמר, אמר היום כי "בהמשך לקבלת החלטת ועדה בתנאים על היתר הבנייה, תקודם בניית פרויקט הענק, זאת בנוסף לתוכנית להרחיב את משמעותית את הבנייה במסגרת מיזמי התחדשות עירונית , במטרה לתת מענה למגוון הביקושים בשוק הנדל"ן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'מתחם שד"לצחי חג'ג'עידו חג'ג'הוועדה המקומית תל אביברפי קלינהשדרות רוטשילד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...