מכרזי רמ"י: קרקע ל-400 דירות בבית שמש שווקה בהצלחה, וכמה שולם עבור מגרש לבניית 12 יח"ד ביפו?

קבוצה הכוללת את החברות מימושים מגשימים פוטנציאל, רבץ השקעות ועוד 9 רוכשים זכתה במכרז של רמ"י למגרש של 5 דונם בבית שמש, שחצי מהדירות בו יימכרו בשוק החופשי. ת.סורנטו זכתה במכרז בו הייתה המציעה היחידה, בחלק המערבי ביפו

שיתוף הכתבה
בית שמש (שאטרסטוק)בית שמש (שאטרסטוק)

קבוצה הכוללת את החברות מימושים מגשימים פוטנציאל, של היזם יחיאל דוד פוטש, רבץ השקעות, של עמר סילבן, ועוד תשעה רוכשים -  זכתה אתמול (ג') במכרז מחיר מטרה של רמ"י בשכונת בעדיה (הטבעת) בבית שמש, תמורת 132.64 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. במכרז נוסף ביפו זכתה ת.סורנטו, שהייתה המציעה היחידה, במתחם אחד בבנייה רוויה ל-12 דירות תמורת 29.39 מיליון שקל.

המגרש בבית שמש הוא על 5 דונם ל-396 דירות, והוגשו עליו חמש הצעות בלבד, בממוצע של 26.94 מיליון שקל לפני הוצאות הפיתוח. המכרז פורסם לראשונה באוקטובר 22 ונדחה מאז 11 פעמים. 50% מהדירות בשוק החופשי ו-50% בהנחה של כ-25% ממחיר הדירה.  המכרז הוא חלק מהתוכנית להקמת מתחם מלונאות, מגורים, מסחר ותעסוקה, אזור ספורט ושטחים פתוחים בשדרות בן גוריון. הדירות במכרז מיועדות לשטח שמצפון-מזרח לשדרות, והן יכללו 20% דירות קטנות ושטח למבנים ומוסדות ציבור (9,413 מ"ר).

מדרום מערב לשדרות בן גוריון מתוכננים מגרש ל-300 דירות לדיור מיוחד, 280 חדרי מלון,  מסחר (10,000 מ"ר),תעסוקה (7,000 מ"ר עיקרי ושירות). כמו כן התכנית מגדירה שטחים לספורט ונופש, שטח יער ושטח פארק נחל. הבנייה בתוכנית בגובה 6 ,10, 18, 24 קומות. בדירות נושא המכרז 10 קומות ושתי קומות תת-קרקעיות.

דוד פוטש הוא גם היזם שמשתף פעולה עם אזורים בבניית 2,000 דירות בפי גלילות ירושלים. רבץ היא מהזוכות במגרש ל-460 דירות באלעד.

הצעה בודדת למכרז ל-12 דירות במערב יפו 

ת.סורנטו זכתה במתחם אחד בבנייה רוויה ל-12 דירות תמורת 29.39 מיליון שקל  ביפו. המכרז הוא חלק מתוכנית 'יפו-מדרון, מתחם 9, השכונה המארונית' הממוקמת בחלק המערבי של יפו, מצפון לרחוב יהודה הימית והנמל, ממזרח לרחוב הדולפין ובית הקברות היהודי ומדרום לביה"ס חסן ערפה, והיא מתפרשת על כ-99 דונם.

המגרש הוא חלק משכונה בת כ-846 יח"ד למגורים שבחלקם במבני מגורים עם חזית מסחרית. השכונה כוללת שטח למגורים (כ-22 דונם),מגורים, מסחר ומשרדים (כ-16 דונם),ושטחים ציבוריים פתוחים (כ-11 דונם). עוד דווח שמדובר במגרש שהוא למעשה גינת כלבים.

מדובר במגרש בבעלות משותפת של רשות הפיתוח ופרטיים. על פי חלקו היחסי, הזוכה יוכל לבנות כ-12 יח"ד או לחלופין כ-9 יח"ד ועוד כ-310 מ"ר למסחר. זו הייתה ההצעה היחידה במכרז.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יפומחיר מטרהרמ"ימכרזבית שמש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...