הכנסות צפויות של 250 מיליון שקל: לסיכו תבנה יחד עם שותפה את מרלו"ג הענק בנמל אשדוד

חברת בת של לסיכו ושותפה נוספת זכו במכרז הבנייה להקמת המרלו"ג בכניסה לנמל שמקדמות אספן גרופ, Ewave וכלל ביטוח. העבודות צפויות להתחיל בחודשים הקרובים ולהסתיים בתוך שנתיים. מדובר מרלו"ג בשטח בנוי של 33 אלף מ"ר, מה שלדברי החברות יהפוך אותו לגדול מסוגו בארץ

שיתוף הכתבה
הדמיה של המרלו"ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס)הדמיה של המרלו"ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס)

לסיכו, דרך החברה הבת פולדמיר, ושותפה (50%) נוספת, זכו אתמול (ב') במכרז הבנייה להקמת המרלו"ג הענק שמקדמות אספן גרופ , Ewave וכלל ביטוח בכניסה לנמל אשדוד. לסיכו מעריכה את ההכנסות מהפרויקט ב-250 מיליון שקל. העבודות מיועדות להתחיל במהלך הרבעון השני של 2024, והן צפויות להסתיים בתוך שנתיים. טרם נחתמו ההסכמים המפורטים בנוגע לביצוע הפרויקט ולערבויות שהם תנאי לתחילת ביצוע העבודות.

מדובר מרלו"ג בשטח בנוי של 33 אלף מ"ר, מה שלדברי החברות יהפוך אותו לגדול מסוגו בארץ. הקרקע היא בשטח של 43 דונם וממוקמת בצמידות למסילת הרכבת אשר עוברת בנמל. החברות רכשו את הקרקע בשנת 2022 תמורת 350 מיליון שקל והעריכו את ההשקעה הכוללת ב-900 מיליון שקל.

בינואר השנה קיבלו החברות את היתר הבנייה לשלב א' שיכלול מבנה של 10,000 מ"ר בגובה 45 מטר שיופעל באמצעות מערכת אחסון אוטומטית ומבנה תפעולי בן חמש קומות בשטח של 5,000 מ"ר בכל קומה. בשלב ב' יוקם מחסן בשטח של כ-9,940 מ"ר בגובה של כ-42 מטר, אשר יופעל באמצעות מערכת אחסון אוטומטית וכן תתאפשר בנייה נוספת שהצדדים יחליטו לבצע. 

הדמיה של המרלו''ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס בע''מ)הדמיה של המרלו''ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס בע''מ)

 Ewave מניבים, הפעילה בעולמות ייזום נדל"ן לתעשייה ולוגיסטיקה, היא יוזמת הפרויקט ותנהל אותו. תכנון המרכז הלוגיסטי מבוצע על ידי חברת היעוץ והנדסה פרוגרמה המתמחה בתכנון ובהקמה של מרכזים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל. מסד עוז ניהול והנדסה מלווה את היזמים ומנהלת מטעמם את התכנון ואת הקמת הפרויקט. 

לסיכו, המתמחה בענף התשתיות, היא חברה בשליטת משפחת לשמן ונוסדה בשנות החמישים של המאה הקודמת על ידי אב המשפחה שלמה לשמן. יחיאל ויהודה לשמן הם יו”רים משותפים של החברה, והנכד איל לשמן משמש מנכ”ל החברה. פולדמיר היא חברה יזמית וקבלנית המתמחה בפרויקטים ציבוריים עתירי מערכות בעלי מורכבות טכנולוגית והנדסית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נמל אשדודאספן גרופלסיכוewave נדל"ןמרלו"ג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...