רוטשטיין מכרה 49% ממיזם התחדשות בלוד לצפחה אינטרנשיונל עבור 20.5 מלש"ח

במסגרת העסקה תשלם החברה פרטית בשליטת שלום ורסטיל, 18 מלש"ח עבור הזכויות ו-2.5 מלש"ח נוספים עבור הוצאות רוטשטיין בפרויקט עד כה. בפרויקט במתחם שלמה הלך צפויים להתפנות 124 יח"ד ולהיבנות 354 יח"ד ו-1,200 מ"ר שטחי מסחר. צפחה תקבל קדימות בחלוקת הרווחים, רוטשטיים תוכל לשמש כקבלן המבצע

שיתוף הכתבה
איתי סמדר, מנכ"ל רוטשטיין התחדשות עירונית (רותם שביט)איתי סמדר, מנכ"ל רוטשטיין התחדשות עירונית (רותם שביט)

רוטשטיין התחדשות עירונית , חברה בת של רוטשטיין נדל"ן (95%) חתמה ביום חמישי על הסכם למכירת 49% מזכויותיה במיזם התחדשות עירונית בלוד לחברת צפחה אינטרנשיונל, המשתפת פעולה עם רוטשטיין בשורת מיזמים נוספים. עבור הזכויות תשלם צפחה 18 מיליון שקלים בתוספת מע"מ, זאת בנוסף לסכום נוסף של 2.5 מיליון שקלים – חלקה של צפחה בהוצאות הפרויקט עד כה.

המדובר במיזם התחדשות במתחם שלמה המלך בעיר, בו זכתה רוטשטיין לאחר מכרז דיירים בדצמבר 2022. במסגרת הפרויקט צפויה החברה לפנות 124 דירות קיימות, ולבנות במקומן 354 דירות וכ-1,200 מ"ר של שטחי מסחר. כמו כן, במסגרת הפרויקט, מעניקה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית רוטשטיין סבסוד על סך 41 מיליון שקלים על מנת להפוך אותו לכלכלי.

על פי ההסכם בין הצדדים, צפחה תרכוש 49% מכלל הזכויות והחובות בפרויקט תמורת 18 מליוני שקלים בתוספת מע"מ. התמורה תהיה צמודה למדד המחירים לצרכן ותשולם ב-3 תשלומים, כאשר התשלום הראשון בסך של 2 מיליון שקלים ישולם בסמוך למועד החתימה על ההסכם. התשלום השני ישולם בתוך 15 חודשים ממועד חתימת ההסכם, או בתוך 7 ימים מהחלטת הוועדה למתן היתר בנייה ראשון לפרויקט - לפי המוקדם מבין השניים.

עוד סוכם כי חלוקת הרווחים בין הצדדים תהיה 51% לרוטשטיין ו-49% לצפחה, כאשר לצפחה תינתן קדימות על פני החברה בקבלת הרווחים, עד לקבלת מלוא חלקה. ההון העצמי הנדרש לביצוע הפרויקט יושקע על ידי רוטשטיין ויישא ריבית בשיעור פריים + 2%. כמו כן, לרוטשטיין תעמוד הזכות לשמש כקבלן המבצע של הפרויקט. לצפחה תעמוד הזכות למכור לרוטשטיין את חלקה בשטחי המסחר של הפרויקט – כ-600 מ"ר, בהתאם למחיר שיסוכם בין הצדדים.

צפחה אינטרנשיונל היא חברת בניה פרטית שנוסדה על ידי מאיר ברכפלד ז"ל ועו"ד שלום וסרטיל, שמשמש כיום כיו"ר החברה. חתימת ההסכם בין הצדדים מהווה שיתוף פעולה נוסף בין החברות, שכבר משתפות פעולה בשורת פרוייקטים. הידוע שבהם הוא פרויקט הענק "כרמי הנדיב", במסגרתו בונות החברות שכונה חדשה בקריית מלאכי. עוד שותפות החברות במיזם טלרד בלוד, וכן בפרוייקט ההתחדשות "רוטשטיין הייטס" בבית שמש.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוטשטיין נדל"ןפינוי בינוי לודרוטשטיין התחדשות עירוניתצפחה אינטרנשיונל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...