מירושלים לגוש דן: סגן רה"ע לשעבר עופר ברקוביץ' ימונה למנכ״ל החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן  

עופר ברקוביץ', מייסד תנועת "התעוררות בירושלים" ומי שכמעט נבחר לראשות העיר י-ם ב-2018, יחל החודש את תפקידו כממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן, זאת לאחר שנה וחצי שבה נעדרת החברה מנכ"ל קבוע. בשנתיים וחצי האחרונות פעל ברקוביץ' במגזר העסקי, כמנהל בכיר בחברת נופר אנרגיה וכמייסד ויו"ר חברת אינובה

שיתוף הכתבה
עופר ברקוביץ' (שרון גבאי) עופר ברקוביץ' (שרון גבאי)

עופר ברקוביץ׳, סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר ומייסד תנועת "התעוררות בירושלים" המייצגת את הציבור הליברלי בעיר, ימונה לממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן, ויחל את תפקידו שם במהלך חודש מאי, כך הודיעה היום (א') עיריית רמת גן. ברקוביץ' ישמש בתפקיד זה עד יציאת העירייה למכרז למינוי מנכ"ל של קבע.

את חייו הציבוריים החל ברקוביץ' בשנת 2008, אז נבחר לראשונה למועצת העיר ירושלים מטעם "התעוררות" יחד עם מירב כהן, כיום ח"כית מטעם יש עתיד. במערכת הבחירות של 2013 התחזקה התנועה משמעותית וזכתה ל-4 מושבים, וברקוביץ מונה לסגן ראש העירייה תחת ניר ברקת, ולממונה על תחומי הפיתוח הכלכלי, התרבות ומרכז העיר. בשנת 2018 התמודד על ראשות העיר מול משה ליאון במערכת בחירות צמודה, שהסתיימה בהפסד בסיבוב השני בפער זעום של כמה אלפי קולות. בשנתיים וחצי האחרונות פעל ברקוביץ' במגזר העסקי, כמנהל בכיר בחברת נופר אנרגיה וכמייסד ויו"ר חברת אינובה (שותפות נופר-מילגם). 

החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן היא חברת הפיתוח והביצוע של רמת גן. היקף תקציב החברה עומד על 250 מיליון שקלים בשנה. החברה מובילה את תכנון ופיתוח כלל הפרויקטים המרכזיים ברמת גן, בהם מימוש הסכם הגג של העיר הכולל פיתוח שכונות חדשות עם עשרות אלפי יחידות דיור באזור המזרחי של העיר, בהן שכונת גני אז"ר ותל השומר דרום, השבחת נדל"ן, פיתוח עירוני של מתחם הבורסה ואזורים עסקיים נוספים וכן תכנון וביצוע של מבנים ציבוריים בעיר, כמו בתי ספר, פארקים, כיכרות ומבני ציבור נוספים. 

בשנה האחרונה השלימה החברה פרויקטים גדולים בעיר, דוגמת שיפוץ וחידוש כיכר רמב״ם  (אורדע) המרכזית בתקציב של 40 מיליון שקלים, בניית בית הספר היסודי ״נבון״, הקמת סקייטפארק הבטון הגדול, בישראל, לדברי העיריייה, בפארק הלאומי ועוד.

יש לציין כי מזה שנה וחצי שהחברה פועלת ללא מנכ"ל קבוע, זאת לאחר שמנכ"ל החברה האחרו,ן קובי בן עטר, סיים את תפקידו כבר בנובמבר 2022. אחריו שימשה בתפקיד עו"ד עינב בר כהן כמ"מ המנכ"ל, ובחודשים האחרונים מנהל המנהלת לפרויקטים אסטרטגיים בחברה, בן מיוסט, נתן מענה בחברה גם לצרכים אלו. 
 

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: ״עופר הוא איש אשכולות שמכיר את התחום המוניציפלי היטב. אני בטוח שעופר ימשיך ויוביל את תנופת הפיתוח חסרת התקדים שרמת גן מצויה בה, על אף התקופה המורכבת וחוסר הוודאות הגדול.  עופר מביא עימו לתפקיד ניסיון רב שנים, לצד רוח ויוזמה חדשנית בתחומי האנרגיה, הפיתוח הכלכלי והיזמות״ 

מ״מ מנכ״ל החברה הכלכלית לפיתוח רמת גן, עופר ברקוביץ׳:  ״מודה לראש העיר על האמון,  ומצפה לעבודה המשותפת יחד. המטרה תהיה לקדם את רמת גן לעיר שחושבת יזמות וחושבת עתיד, בעלת מנועי צמיחה מגוונים, דינמית ואנרגטית, יחד עם המגזר העסקי. הקריה הביו רפואית בשיבא ובניית אקוסיסטם של חברות ביו טק, פיתוח תחום האנרגיה המתחדשת, שדרוג הנכסים העירוניים ומתחם הבורסה, יצירת משרדים שאליהם אפשר להגיע בהליכה מהבית - הם רק חלק מהפרויקטים והאתגרים שנידרש להם. יחד עם הצוות הקיים בחברה הכלכלית לפיתוח רמת גן ואנשי מקצוע נוספים, נרחיב את פעילות החברה כך שיתמכו בתנופת הפיתוח הקיימת ברמת גן וישדרגו אותה לעולמות תוכן כלכליים, יצירתיים וחדשניים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםרמת גןעופר ברקוביץהחברה הכלכלית לפיתוח רמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...