מכרז תע"ש השלום: אקרו נדל"ן וקטה גרופ זכו בקרקע ל-528 יח"ד עבור 711 מיליון שקלים

המתחם בשטח של כ-5 דומם ממוקם בדרך השלום בתל אביב, על גבול גבעתיים. במתחם לבניית 364 דירות זכתה אקרו עבור סכום של כ-410 מיליון שקלים, ואילו במתחם לבניית 164 יח"ד זכתה קטה גרופ בבעלות גיל קטה, עבור סכום של כ-301 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם תעש השלום (מילבאור אדריכלים)הדמיית מתחם תעש השלום (מילבאור אדריכלים)

אקרו נדל"ן וקטה גרופ הן שתי הזוכות במכרז הבנייה המדובר שפרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לקרקעות "תע"ש השלום" תל אביב, לבניית 528 דירות, עבור סכום מצטבר של כ-711 מיליון שקלים. כך הודיעה היום (ב') רמ"י.

במתחם הגדול מבין השניים, לבניית 364 דירות זכתה אקרו עבור סכום של כ-368 מיליון שקלים, או כ-410 מיליון שקלים כולל הוצאות פיתוח. מדובר בהצעה הזוכה מתוך 7. יש לציין כי מחיר השומה שערכה רמ"י למתחם היה גבוה כמעט פי 2 מההצעה הזוכה, ועמד על כ-698 מיליון שקלים.

במתחם הקטן יותר לבניית 164 יח"ד זכתה קטה גרופ בבעלות היזם גיל קטה, עבור סכום של כ-276.3 מיליון שקלים, או כ-301 מיליון שקלים כולל פיתוח. כאן היתה התוצאה קרובה יותר למחיר השומה של רמ"י שעמד על 315 מיליון שקל. למתחם זה הוגשו 11 הצעות. 

שני  המתחמים ששווקו במכרז על שטח של כ-5 דונם מיועדים למגורים בבנייה רוויה עם חזית מסחרית כחלק מתוכנית 'תע"ש השלום' ת"א-יפו. שטח התוכנית הכולל מתפרש על כ-55 דונם בסמוך לגבול ת"א -גבעתיים ומחולק לשניים; מתחם למגורים ומתחם למגורים בשילוב מסחר ותעסוקה. תחומי התוכנית גובלים בדרך שלום מדרום, רח' עליית הנוער ממזרח ואזור תעסוקה של שכונת נחלת יצחק מצפון וממערב.

המתחמים הינם חלק ממתחם הכולל כ-1,097 יח"ד שבחלקן יוצעו כדירות קטנות בגודל של 50-70 מ"ר. תכנון הבינוי מאופיין במבני מגורים בני 7-9  קומות, בניינים בני 23 קומות בדפנות המתחם ומגדל בן 52 קומות בחלק הצפון מזרחי כאשר מסביב שטחים פתוחים ובמרכזו שטח ציבורי פתוח המתפרש על כ-5 דונם.

מרמ"י נמסר: "מדובר בהמשך הבעת אמון של יזמיות הנדל"ן בהיתכנות להקמת פרויקטים חדשים למגורים, מסחר ותעסוקה. נמשיך, יחד עם כל הגורמים עמם אנו עובדים בממשלה ובשלטון המקומי, לתכנן ולעצב בקפידה את מפת המגורים, התעסוקה והמסחר בכל רחבי הארץ, כך שתתאם את המאפיינים והצרכים של ציבור הולך וגדל בטווח הזמן הקרוב והרחוק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלקטה יזמות ובנייהאקרו נדל"ןגיל קטהאקרותעש השלום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...