630 דירות במגדלים בני 33 קומות: תוכנית הפינוי הבינוי המאסיבית של פתח תקווה מגיעה למחוזית

הוועדה המחוזית מרכז תדון מחר (ד') בתוכנית שבמסגרתה יפונו 180 יח"ד בבנייני שיכון באזור הגבול שבין מרכז העיר לשכונת רמת ורבר. יזמית התוכנית היא טקסטון מקבוצת עמים. 60 מהדירות שייבנו מיועדות להשכרה ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, מיכה גדרון (משרד עו"ד מיכה גדרון, שאטרסטוק) יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, מיכה גדרון (משרד עו"ד מיכה גדרון, שאטרסטוק)

ועדת המשנה להתחדשות עירונית של הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז המרכז, צפויה לדון ביום רביעי השבוע בתוכנית פינוי-בינוי מאסיבית בפתח תקווה, בגבול שבין מרכז העיר לשכונת רמת ורבר, אשר במסגרתה יפונו 180 יחידות דיור הבנויות בבנייני שיכון טוריים, ו-630 דירות בחמישה מגדלים בני 33 קומות כל אחד ייבנו במקומם.

החברה היזמית של הפרויקט היא טקסטון מקבוצת עמים התחדשות עירונית , והתוכנית מקודמת בשיתוף כרמים, מנהלת ההתחדשות העירונית של פתח תקווה. מדובר בתוכנית מפורטת שנערכה מכח תוכנית המתאר לחידוש רמת ורבר.

תחום התוכנית המתפרשת על פני כ-15 דונם, הוא בין הרחובות יצחק שדה, ז'בוטינסקי והרב יחבוב. כיום בשטח התוכנית קיימים תשעה בנייני שיכון טוריים, אשר מיועדים לפי התוכנית להריסה. עוד קובעת התוכנית כי 60 מתוך הדירות שייבנו, ייועדו להשכרה ארוכת טווח, לתקופה של 20 שנה לפחות. עוד כוללת התוכנית חזיתות מסחריות לכיוון הרחובות ז'בוטינסקי ויצחק שדה, ותוספת שטחי ציבור.

שכונת רמת ורבר היא אחת השכונות הוותיקות של פתח תקווה, אשר מזה זמן רב מסומנת כאחד ממוקדי ההתחדשות המרכזיים בעיר, ולפויה לעבור התחדשות כמעט כולה.

לפני כשנה אושרה למתן תוקף תוכנית מתאר להתחדשות השכונה, בשטח של כ-560 דונם התחומים בין רחוב ז'בוטינסקי מצפון, רחוב קפלן ממערב, רחוב ארלוזורוב מדרום והרחובות טרומפלדור ויחבוב ממזרח. על פי התוכנית צפויה השכונה, הכוללת כ-3,880 יח"ד, לכל הפחות להכפיל את מספר הדירות בה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתפתח תקווהפינוי בינוי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכזרמת ורבר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...