שלב א' של פרויקט הענק של אביב: הוועדה המקומית ר"ג אישרה כ-350 דירות צמוד לתל השומר

האישור ניתן על מתחם הקרקעות הפרטיות היחיד שבין בית חולים תל השומר והבסיס הצבאי, סמוך לרמת אפעל. השכונה שיזמה קבוצת אביב תכלול 1,088 דירות ותשלב שטחי מסחר, תעסוקה ו-30 דונם של שטח ירוק. שלב א' שאושר יכלול 8 בניינים ושטח דירה ממוצע של 100 מ"ר. הפרויקט מקודם במסגרת עסקת קומבינציה עם כ-250 בעלים פרטיים

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט ברמת גן (יח"צ קבוצת אביב)הדמיית הפרויקט ברמת גן (יח"צ קבוצת אביב)

הוועדה המקומית רמת גן אישרה בשבוע שעבר היתר בניה  לשלב א’ בתוכנית להקמת שכונת הענק שמתוכננת בצמוד לביה"ח תל השומר ברמת גן. האישור ניתן על מתחם הקרקעות הפרטיות היחיד שבין בית חולים תל השומר והבסיס הצבאי, בסמוך לשכונת רמת אפעל. כזכור, התב”ע אושרה לראשונה בסוף שנת 2017 וכעת לאחר אישור הוועדה תחל חלק מהבניה המאושרת שבמקום. הבקשה להיתר שאושרה כוללת בנייה של 8 בניינים, כ-354 יח"ד, בשטח ממוצע של 100 מ״ר ליח"ד, כולל  ממ״ד.

שכונת המגורים כולה תכלול על פי התב"ע בסה"כ 1,088 יח"ד ותשלב בתוכה שטחי מסחר, תעסוקה, מבני ציבור ושטח ציבורי מרכזי. קבוצת אביב תבנה את מירב הדירות ושטחי התעסוקה הייחודיים בשכונה – 630 יח"ד ו- 4,500 מ"ר שטחי מסחר. באזור השכונה החדשה נמצאים קווי תחבורה ציבורית לכל גוש דן. במסגרת התוכנית נכלל אתר  “טבע עירוני“ ייחודי בן כ-30 דונם הגובל עם מגרש בית ספר שישרת את שכונה העתידית  והשכונות הסמוכות לה. 

הפרויקט החדש קם במסגרת עסקת קומבינציה שנחתמה בשנת 2008 בין קבוצת אביב בשליטת יו"ר הדירקטוריון, דורון אביב ומנכ"לית החברה, דפנה הרלב ובעלי הקרקע שבבעלות של כ-250 משפחות שאוגדו על ידי עו"ד אדלר ועו"ד זעירא. הצפי להתחלת בנייה הוא אמצע 2025. הצפי לאכלוס הוא אמצע שנת 2028. את השכונה יזמה קבוצת אביב ותכננו משרדי אדריכלים יסקי מור סיוון. השכונה החדשה תהיה שכונה עצמאית בסמוך לבית החולים תל השומר הנמצא בצידה המערבי של השכונה. הבניינים חולקים פארק קהילתי מרווח המהווה את לב המתחם. 

דפנה הרלב, מנכ”לית קבוצת אביב : "אני שמחה ונרגשת שאחרי תקופה ארוכה של המתנה, אושר בוועדה המקומית שלב א' של השכונה החדשה שתקום במיקום מרכזי, אטרקטיבי ומבוקש בצמוד לבית החולים תל השומר הנמצא בצידה המערבי של השכונה. בראש ובראשונה אני רוצה להודות ל-250 בעלי הקרקע על האמון שנתנו בנו בדרך הארוכה שעברנו עד האישור וכראייה לכך, קבוצת אביב תבנה את מרבית הבניינים בשכונה.

"הדיירים והרוכשים החדשים ייהנו מאיכות תכנונית מוקפדת שתעניק ערך מוסף להם ולמשפחותיהם. השכונה החדשה עתידה לשלב מגורים ומרכז תעסוקה מתקדם עבור כלל תושבי הסביבה וריאה ירוקה גדולה בשטח של 30 דונם שתתרום לאיכות החיים באזור. פרוייקט אביב ב'תל השומר' הוא המשך ישיר של מימוש אסטרטגיית החברה לבניה של פרויקטים איכותיים במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים". 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת אביברמת גןתל השומרהוועדה המקומית רמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...