המהלך של תדהר: לראשונה חברה יזמית תיתן 10 שנים אחריות לדירה

קבוצת תדהר הודיעה כי תעניק אחריות של 10 שנים על הדירות שתמכור, גם בתחומים בהם תקופת הבדק קצרה מ-7 שנים. האחריות תחול על תחומים כמו איטום קירות חוץ, ריצוף וחיפוי, דלת כניסה, בידוד, חשמל ואינסטלציה, אך לא לפריטים קטנים יותר כמו אינטרקום

שיתוף הכתבה
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת תדהר (עופר חג'יוב)אורי לוין, מנכ"ל קבוצת תדהר (עופר חג'יוב)

האם זה המהלך שיביא להגדלת המכירות? קבוצת תדהר הודיעה היום (ג') כי תחל להעניק 10 שנות אחריות בדק לדירות שיימכרו על ידה. המהלך ילווה בקמפיין של השחקנים ניב סולטן  ומאיר שוויצר. כיום מחייב החוק תקופת בדק של החל משנה ועד 7 שנים (בהתאם לתחום), ותקופת אחריות של 3 שנים נוספות, שבה הלקוח צריך להוכיח שהקבלן התרשל או לא תיקן את הליקויים. 

ההצעה של תדהר כוללת אחריות של 10 שנים, גם בתחומים בהם תקופת הבדק קצרה מ-7 שנים. האחריות תקפה גם לצד ג' שרכש את הדירה, וגם לדיירים ותיקים בהתחדשות עירונית. לצורך יישום המהלך החברה סיפרה שהיא נמצאת במשאים ומתנים עם חברות ביטוח. 

האחריות נוגעת לתחומים כמו איטום קירות חוץ, ריצוף וחיפוי, דלתות דלת כניסה, בידוד, חשמל, אינסטלציה ועוד.  אך לא דברים קטנים שלרוב קשורים לבלאי, כמו אינטרקום. כמו כן האחריות תינתן רק לפרויקטים שהחברה משמשת בהם יזמית, בהם ברוטשילד ת"א ובבת ים, ולא בפרויקטים בהן היא משמשת קבלן ביצוע למעט כמה פרויקטים קטנים.

לתדהר 7,000 דירות בביצוע, ו-2.5 מיליון מ"ר משרדים בביצוע ועבודות גמר. בשנים האחרונות נכנסה החברה ליזמות, עם צבר של 84 פרויקטים, רובם בהתחדשות עירונית, שכוללים 25,000 דירות ומיליון מ"ר משרדים, ונכנסה גם לתחום הנכסים המניבים, עם 350,000 מ"ר נדל"ן מניב בשיתוף עם הראל. תחום שבו היא צופה שתהיה שחקנית משמעותית.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת תדהר : "קבוצת תדהר ממשיכה להוביל את ענף הנדל"ן ולקבוע סטנדרטים חדשים למוצר ולשירות. אחריות ל-10 שנים מייצרת ערך משמעותי ושקט נפשי ללקוחותינו. הצעת ערך יוצאת דופן זו מחדדת את החשיבות של היזם והקבלן בסט השיקולים של רכישת דירה - זה חשוב ממי קונים דירה". 

גיל גבע יו"ר קבוצת תדהר מסר: "30 שנה של מיקוד ביצירת ערך ללקוחותינו הביאו אותנו פעם אחר פעם לניפוץ פרדיגמות ולקביעת סטנדרטים חדשים בענף - באיכות המוצר, בשרות יוצא דופן, במסירת דירות תמיד בזמן וללא יוצא מן הכלל, ובעמידה קפדנית בהתחייבויות. הצעת הערך החדשה שלנו -  אחריות תדהר ל-10 שנים - מרימה שוב את הרף ומקבעת סטנדרט חדש ומשמעותי בעל ערך יוצא דופן ללקוחות. האנשים המצוינים שלנו, התרבות הייחודית ו'שיטת תדהר' הם הבסיס להישגים אלו ולהיותה של תדהר חברה מובילה״. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גיל גבעאורי לויןתדהרבדק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...