תמורת 121 מלש"ח: רני צים מכר 50% מהקניון במעלות תרשיחא לדורסל

רכישת מחצית הנכס "צים אורבן" מעלות תרשיחא, נעשתה לפי שווי של 242 מלש"ח. על פי ההסכם שנחתם אתמול, 6 מיליון ש"ח מסכום העסקה יופקדו בידי נאמן ויועברו לצים רק בכפוף להשגת יעד NOI. כזכור, לפני כחודש דחתה פסגות שבשליטת צים את הצעתו לרכוש מידיו את רני צים מרכזי קניות בשלמותה

שיתוף הכתבה
רני צים (מאיר אדרי)רני צים (מאיר אדרי)

חברת הנדל"ן המניב דורסל החזקות חתמה אתמול (ד') עם רני צים מרכזי קניות על הסכם לרכישת 50% מהזכויות בקניון "צים אורבן" במעלות תרשיחא, וזאת תמורת 121 מיליון שקלים, כלומר לפי שווי של 242 מיליון שקלים. כך דווחה דורסל הבוקר בהודעה לבורסה.

על פי ההסכם שנחתם, 6 מיליון שקלים מתוך סכום הרכישה יופקדו בידי נאמן במועד חתימת ההסכם, ויועברו לרני צים רק בעוד שלוש שנים בכפוף להשגת יעד NOI (הכנסה תפעולית נטו) שנקבע בין הצדדים. אם לא יושג היעד יחזור הסכום לדורסל.

מחיר המכירה נמוך מעט משווי הנכס כפי שהוא רשום בספרי רני צים – בשווי הוגן של כ-248 מיליון שקל. הכנסות הקניון מדמי שכירות ב־2023 עמדו על כ-21.3 מיליון שקלים, וה-NOI על 17.1 מיליון שקלים.

כזכור, לאחרונה ביקש רני ציםלמכור את רני צים מרכזי קניות בשלמותה לחברת פסגות המצויה גם היא בשליטתו. בעקבות ההצעה מינתה החברה ועדה בלתי תלויה שתבחן אותה, ולפני כחודש השיבה להצעה בשלילה, בעיקר בשל חוסר יכולתה לבחון לעומק את כדאיותה הכלכלית של העסקה עד מועד פקיעת ההצעה, ב-15 למאי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני ציםרני צים מרכזי קניותדורסל החזקותמעלות תרשיחא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...