הדיירים עשויים ליהנות מהרווחים: שיכון ובינוי השיגה רוב דרוש ל-325 דירות בפינוי-בינוי באבן יהודה

הפרויקט שקידמה שיכון ובינוי יחד עם המועצה המקומית ממוקם ברחובות מכבי ותל צור ביישוב שבצפון השרון, ויכלול הריסת 102 דירות והקמת 10 בניינים חדשים. לדברי עו"ד הדיירים, מלבד תוספת של 25 מ"ר לשטח הדירה, מרפסת וחניה, יקבלו בעלי הדירות גם שותפות ברווחי היזם במקרה ששיעור הרווח בפרויקט יהיה גבוה מרף מסויים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל שיכון ובינוי, תמיר כהן (רועי טפר)מנכ"ל שיכון ובינוי, תמיר כהן (רועי טפר)

חברת שיכון ובינוי נדל"ן הגיעה בשבועות האחרונים לרוב הדרוש לקידום פרויקט פינוי-בינוי שיכלול 325 יחידות דיור על הרחובות מכבי ותל צור ביישוב אבן יהודה שבצפון השרון. בנוסף על פי התוכנית שיזמה המועצה המקומית אבן יהודה ביחד עם חברת שיכון ובינוי, הדיירים עשויים ליהנות מרווחי היזם במקרה ששיעור הרווח בפרויקט יהיה גבוה מהרווח המינימלי,

לפרויקט הושג כאמור רוב דרוש של חתימות דיירים (67%) מול  שיכון ובינוי נדל"ן ובעקבות זאת, הוגשה התוכנית לוועדה המחוזית מחוז מרכז שצפויה להוציא הודעה על קביעת תנאים להיתרי בניה לקידום הפרויקט ופרסום להתנגדויות.

במסגרת הפרויקט, ייבנו עשרה בניינים בני תשע קומות במקומן של 102 דירות בשבעה בנייני שיכון ישנים, בני 4 קומות כל אחד. הדיירים צפויים לקבל דירות גדולות יותר, הכוללות תוספת שטח של 25 מ"ר, מרפסת וחניה תת קרקעית ואף לשותפות ברווחי היזם במקרה ששיעור הרווח בפרויקט יהיה גבוה מהרווח המינימלי, 19%. מתכננת הפרויקט היא מיכל יוקלה, מסטודיו מיא אדריכלים.

עו''ד קרן פרשקר (תמר מצפי)עו''ד קרן פרשקר (תמר מצפי)

לדברי עו"ד קרן פרשקר, בעלים משותף במשרד עוה"ד רז-כהן, פרשקר ושות', אשר מייצגת את בעלי הדירות, היזם מתחייב לממן את תיקון ותחזוקת המבנים הוותיקים הקיימים כיום במתחם עד למימוש הפרויקט. כמו כן, יקים היזם קרן ייעודית לסיוע בדמי ניהול לבעלי הדירות הוותיקים במשך 7 שנים מיום אכלוס הפרויקט. בנוסף, מתחשב היזם בזכויות בנייה בלתי מנוצלות של הדיירים ונותן לכל דייר שהגיש בקשה להיתר אך ההיתר לא התקבל או שלא מומש, שטח נוסף לדירתו החדשה.

לדברי עורכת הדין קרן פרשקר המייצגת את דיירי המתחם בפרויקט, "הקושי הרב בישראל לקדם בנייה על שטחים פתוחים או במכרזי מדינה, ממשיך לחזק את היוזמות לתהליכי פינוי בינוי ותיעדוף התהליך על ידי רשויות רבות. אנו רואים כי גם אבן יהודה - מושבה כפרית שהתאפיינה עד היום בבניה של צמודי קרקע בלבד, החלה לקדם תהליכים כאלה שיהוו שינוי ממשי בפני היישוב ויהפכו אותו ליישוב בעל בניה מגוונות ומעורבת של צמודי קרקע ובניה רוויה. עבור המועצה המקומית אבן יהודה, יהווה הפרויקט שינוי של ממש לעומת האופן שבו נבנתה המועצה עד היום, ויצעיד אותה לעידן של בניה רוויה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויפינוי בינוי אבן יהודה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...