בכפוף לאישור השרים: מנכ"ל נתיבי איילון לשעבר איתמר בן מאיר ימונה למנכ"ל נת"ע

כך החליט אמש (ד') דירקטוריון החברה בראשות עו"ד מיה ליקוורניק, שאישר את המלצת ועדת האיתור. אם יאושר המינוי על ידי השרים רגב ואמסלם, יחליף בן מאיר את חיים גליק בתפקיד

שיתוף הכתבה
המנכ"ל הנבחר איתמר בן מאיר (באדיבות נת"ע)המנכ"ל הנבחר איתמר בן מאיר (באדיבות נת"ע)

דירקטוריון נתיבי תחבורה עירוניים ( נת"ע ) אישר אמש (ד') את המלצת ועדת האיתור שמונתה על ידו למנות את איתמר בן מאיר (47), לשעבר מנכ"ל נתיבי איילון, למנכ"ל נת"ע, עם פרישתו של המנכ"ל הנוכחי מר חיים גליק. הדירקטוריון ציין כי במכרז על התפקיד התמודדו עשרות מתמודדים ראויים ובעלי נסיון מקצועי, אך בן מאיר זכה בניקוד הגבוה ביותר. כעת תעבור החלטת הדירקטוריון לבחינת הוועדה למינוי בכירים ברשות החברות, ובהמשך לאישור שרת התחבורה מירי רגב והשר המקשר בין הממשלה והכנסת דודי אמסלם. 

בן מאיר שימש בשנים 2021-2017 כמנכ"ל נתיבי איילון. בשנים האחרונות משמש מנכ"ל "קבוצת דרייב", קבוצה המתמחה בהקמה, תפעול, תחזוקה ואספקת שירותים ופתרונות בתחומי התחבורה והתשתיות; וכן מרצה באוניברסיטה העברית במסגרת החוג למינהל עסקים. לבן מאיר תואר שני בחשבונאות מהחוג לכלכלה של אוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון באוניברסיטה העברית בירושלים בחוג לחשבונאות וכלכלה. 

יו"ר דירקטוריון נת"ע , עו"ד מיה ליקוורניק, מסרה: "אני גאה בחברי לוועדה על קיום הליך בחירה אפקטיבי מקצועי ונקי, שיאפשר רציפות ניהולית בחברה, וזאת בתקופה דרמטית ומאתגרת. אני מבקשת להודות למנכ"ל גליק על פועלו, ולאחל בהצלחה למנכ"ל העתידי, בהתמודדות עם האתגרים האדירים העומדים לפתחה של נת"ע". 

מנכ"ל נת"ע חיים גליק הוסיף: "אני מברך את איתמר בן מאיר על היבחרו לתפקיד מנכ"ל נת"ע הבא. מהיכרותי רבת השנים עם איתמר, ועבודתנו המשותפת בבניית עתיד התחבורה בישראל, בטוחני כי ידע להצעיד את נת"ע בבטחה באתגריה העצומים, וזאת במקצועיות ובנחישות. כמנכ"ל היוצא, בכוונתי לסייע לאיתמר להיכנס לתפקידו בצורה הטובה ביותר -  כי הצלחתו היא הצלחתם של נת"ע, וכלל הנוסעים בגוש דן והמדינה".

לדברי בן מאיר, "אני נרגש ומודה לדירקטוריון נת"ע על הבחירה והאמון. נת"ע היא חברת התשתיות הגדולה בישראל, האמונה על הקמת קווי הרק"ל (הרכבת הקלה) והמטרו,  אתגר הנדסי לאומי גדול ומורכב בכל קנה מידה, ואני חש גאווה  עצומה ואחריות אין קץ לעמוד בראשו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נת"עאיתמר בן מאירהרכבת הקלההמטרו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...