מהנדסת העיר בת-ים מיכל מאיר מסיימת את תפקידה

לאחר 4 שנים הודיעה מאיר לראש העיר צביקה ברוט על כוונתה לפרוש בקרוב מתפקידה, זמן קצר לפני אישור התוכנית הכוללת להתחדשות של בת-ים

שיתוף הכתבה
מיכל מאיר (נעם פיינר)מיכל מאיר (נעם פיינר)

לאחר יותר מארבע שנים בתפקיד, הודיעה השבוע מהנדסת העיר בת-ים, מיכל מאיר, לראש העיר צביקה ברוט על רצונה לסיים את תפקידה. מאיר נכנסה לתפקיד בשנת 2020, לאחר ששימשה בין היתר כאדריכלית העיר לוד וכבעלת משרד בשוק הפרטי.

מאיר הובילה בעיר שורת מהלכים, בהם הפיכתו של אגף ההנדסה בעיר למינהל, הסדרת התכנון העירוני בתחומי ההתחדשות העירונית השונים, קידום תב"עות משמעותיות ויצירת תהליך של ודאות תכנונית, ששיאו צפוי בקרוב עם אישור התכנית הכוללת להתחדשות עירונית לבת-ים. בנוסף, בשנים אלה הגיעה בת-ים לשיא הן במספר יחידות הדיור הנבנות בה, ובהיקף התכניות העירוניות המקודמות.

מאיר: ״בהובלת הנהלת העיר זכיתי לשרת את בת ים בתקופה מרתקת של שינוי אורבני והכנתה לשינויים הצפויים לעשור הבא. האתגרים והפוטנציאל של העיר אפשרו חשיבה יצירתית וחייבו עמידה על עקרונות של איכות בלתי מתפשרת לטובת עתיד העיר ואני מודה לראש העיר צביקה ברוט ולמנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי על היותם מצפן ברור של ערכים ומצוינות אשר הנחו אותי לאורך כל הדרך״.

ראש העיר ומחזיק תיק ההנדסה, צביקה ברוט: ״מיכל היתה שותפה למדיניות החדשה שלנו, והיא הובילה מהפכה אמיתית בתחומי התכנון והבניה בעיר. מינהל ההנדסה בראשותה הפך ליעיל ונגיש יותר, התכנון הותאם לכלכלה העירונית ולצרכי התושבים, ונעשה שינוי של ממש במעבר ממתן עדיפות לתמ״א בעבר - לטובת תכנון מתחמי איכותי ומקצועי יותר כיום. הצטערתי על עזיבתה אך אני מודה מאד על תרומתה לעיר - ואין לי ספק שעוד נכונו לה הצלחות רבות גם באתגרים הבאים שתיקח על עצמה בעתיד״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית בת יםבת יםמיכל מאירצביקה ברוט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...