אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי של בוני התיכון ל-850 דירות במקום 185 בחיפה

הוועדה המקומית החליטה להפקיד להתנגדויות את התב"ע לפרויקט ברחובות תל אביב ויפו בחיפה, במסגרתו ייהרסו 185 דירות וייבנו 9 בניינים בהם 5 בני 20-22 קומות וכ-3,000 מ"ר למסחר. כ-86% מבעלי הזכויות במתחם כבר חתמו והחברה מעריכה כי העבודות יחלו במהלך 2027

שיתוף הכתבה
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית, על רקע הדמיה של הפרויקט בחיפה ( א-א- סטודיו) רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית, על רקע הדמיה של הפרויקט בחיפה ( א-א- סטודיו)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה החליטה להפקיד להתנגדויות את התב"ע שהגישה בוני התיכון , בשליטת עמי פרץ, ל-846 דירות בחיפה, ברחובות דרך יפו ותל אביב בשכונת קריית אליהו בעיר, להקמת פרויקט התחדשות עירונית (פינוי-בינוי) בקרבה לתחנת הכרמל, לשכונת קריית אליעזר ולנמל חיפה. כך מדווחת היום (ב') החברה לבורסה.

המתחם משתרע על פני כ-33 דונמים ובו 7 מבני מגורים טוריים ישנים הכוללים 185 דירות שיהרסו, ובמקומן בוני התיכון תבנה סך הכל כ-846 דירות ב-5 בנייני מגורים חדשים בני 20-22 קומות, ו-4 בנייני מגורים חדשים בני 5 קומות. כמו כן הפרויקט יכלול כ-3,050 מ"ר מסחר וכ-1,860 מ"ר שטחים ציבוריים. 

עד כה חתמו כ-86% מבעלי הזכויות במתחם, הממוקם ברחובות תל אביב 28-44, ורחוב יפו 147-155 בעיר. החברה מעריכה כי הקמת הפרויקט צפויה להתחיל במהלך שנת 2027. במקרה זה הוועדה המקומית היא ועדה עצמאית מוסמכת, ומשכך אישור התוכנית נמצא בסמכותה, ללא צורך באישור הוועדה המחוזית לתכנון ובניה. את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים גל אור פיישביין, את הדיירים מייצגים משרד עורכי הדין יגאל גרוסמן.

הדמיה של הפרויקט של בוני התיכון בחיפה ( א-א- סטודיו) הדמיה של הפרויקט של בוני התיכון בחיפה ( א-א- סטודיו)

רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית : "חיפה הינה מוקד משמעותי להתחדשות עירונית בשנים הבאות ואנו רואים בה סביבת מגורים אידיאלית עם קרבה לחופי ים, נמל, מוסדות אקדמיים ולטבע לצד מרקם עירוני איכותי. פרויקט זה מצטרף לשלושה פרויקטים נוספים שאנחנו מקדמים בחיפה בהיקף של כ-3,500 דירות חדשות הנמצאות בשלבי תכנון וייזום שונים. תכנון מגה פרויקט זה, קרם עור וגידים בשותפות מלאה עם העיריה ואנו מברכים ונרגשים, יחד עם שותפינו לדרך, הדיירים והגורמים המקצועיים, להתקדם צעד נוסף, לקראת התחלת העבודות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רן מלאךפינוי בינוי הוועדה המקומית חיפהקריית אליעזרבוני התיכון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...