הגלגול החדש של קבוצת חנן מור לאחר ההסדר: זה השם החדש שנבחר לה

בעקבות ההסדר עם קבוצת חנן מור, שביהמ"ש המחוזי אישר בחודש שעבר, ובו נקבע בין היתר כי אחזקתם של אבי מאור המנכ"ל  וחנן מור היו"ר תדולל לאחוזים בודדים, ישונה גם שם הקבוצה לקבוצת צילו-בלו. מלבד שינוי השם, ביהמ"ש אישר גם את הגדלת ההון הרשום של החברה, ביטול הערך הנקוב שלה ותיקונים בתקנון

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג)חנן מור (אייל טואג)

קבוצת חנן מור משנה את שמה לקבוצת צילו-בלו, זאת בעקבות ההסדר שאושר בחודש שעבר ופרישתם של אבי מאור המנכ"ל  וחנן מור היו"ר מניהול הקבוצה בתחילת החודש. בהסדר נקבע כי אחזקתם של מאור ומור בקבוצה תדולל לאחוזים בודדים. ב-5 ביוני אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב את שינו שם הקבוצה, לצד הגדלת ההון הרשום של החברה, ביטול הערך הנקוב שלה ותיקונים בתקנון.

כזכור, בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר במאי השנה  את ההסדר עם קבוצת חנן מור שהציע מנהל ההסדר, עו"ד אהוד גינדס, שאליו התנגדו רק מחזיקי סדרת אגח אחת, י"ב (60% מהמחזיקים), מתוך כלל הנושים הכוללים גם את הבנקים לאומי, דיסקונט, מזרחי והפועלים, גופים פיננסיים נוספים - בהם מיטב, הראל וריאליטי, ומחזיקי סדרות אג"ח נוספות.

במסגרת ההסדר שאושר יפוצו מחזיקי סדרת האג"ח המתנגדים ב-200 אלף שקלים בגין הריבית, אך עיקרי ההסדר הם השלמת פרויקטים של בנייה, מכירה ואכלוס של מאות יחידות דיור בשכונת אור ים באור עקיבא, בחריש ובמודיעין, מה שיאפשר פרעון חובות של חלק מהנושים;  שימור הנכסים המניבים בחריש ובמודיעין לצורך הפירעון; הפחתת מינוף באמצעות מכירת מקרקעין בחיפה, נס ציונה, רמת אפעל ובבאר יעקב - תהליך שכבר החל באישור בית המשפט; ומימוש זכויות של החברות הבנות בגבעתיים, בתל השומר ובשדה דב - המתחם שבו הקרקע נושאת את עיקר החוב, שמגיע רק בה לכ-1.3 מיליארד שקל. 

חלק מהותי בהסדר שאותו ניהל מטעם החברה דודו זבידה, הוא כאמור דילול אחזקותיהם של מור ומאור לאחר המרת החוב למניות, כך שקונסורציום שדה דב יחזיק 41% מחנן מור אחזקות, נושי האג"ח י"ג ו-י"ד יחזיקו 18% ו-14% בהתאמה, הראל 12%, מזרחי וריאליטי 7%, 3.3% יועמדו כנגד תובענות ייצוגיות, ו-3.92% לבעלי המניות הקיימים. בנוסף יונפקו 18.7 מיליון מניות לניהול ההסדר. כך חנן מור ואבי מאור, בעלי השליטה, יחזיקו בפחות מ-2%. בשבוע שעבר אף החל הדילול של מאור, מ-41% ל-36%. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית המשפט המחוזי בתל אביבהסדר חובחנן מוראג"חקבוצת צילו-בלו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...