HPE ישראל חתמה על שת"פ אסטרטגי להפעלת חוות השרתים של קרדן גבע ורני צים בכפר סבא 

במסגרת מזכר ההבנות HPE יהוו שותפים אסטרטגיים שמעורבים בתכנון, בהסמכה ובפיקוח של חוות השרתים של סרברז. ההשקעה הכוללת של סרברז בחוות השרתים, כולל טכנולוגיה, עומדת על 350 מיליון שקל, ובשלב ראשון 80 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
ערן לב, שותף בקרדן-גבע וענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל (ויקטור לוי, אלעד מלכה, שאטרסטוק)ערן לב, שותף בקרדן-גבע וענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל (ויקטור לוי, אלעד מלכה, שאטרסטוק)

מזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי בישראל נחתם בימים האחרונים בין HPE ישראל לבין סרברז כפר סבא, שותפות מוגבלת (סרברז) מבית קרדן ישראל-גבע ורני צים, המחזיקה ומפעילה חוות שרתים באזור התעשייה בכפר סבא בשם ADVNACE. 

במסגרת מזכר ההבנות HPE יהוו שותפים אסטרטגיים, שמעורבים בתכנון, בהסמכה ובפיקוח של חוות השרתים של סרברז, כך שלקוח יוכל לפנות ל-HPE, כך ש-HPE יתרמו מהידע שלהם וסרברז את חות השרתים.  בתחום שירותי הענן ההיברידיים של HPe -  HPE GreenLake Clou המשווקים ללקוחות בינלאומיים שנדרשים למחשוב-על, לקוחות אלו ישבו בחוות השרתים של סרברז, כך ש-HPE תהווה שותפה טכנולוגית, לקוחה של סרברז. ומשווקת ללקוחות אחרים, למשל לגופי מחקר או גופים ביטחוניים. כך לקוחות שיפנו ל-HPE ייקבלו דרך החברה העולמית את החומרה וגם את הניהול ואת הדאטה סנטר ש-HPE שותפה לניהול שלו.  

הצורך בחוות שרתים העומדת בתקנים בינלאומיים מחמירים, זינק לאור התגברות השימוש ב- AI והמעבר המהיר לשירותי ענן. בישראל, אומרים בחברות, ישנו פער גדול בין ההיצע הקיים לבין הביקושים הגדלים, הן מצד גופים עסקיים וממשלתיים והן מגופים פרטיים.

HPE מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים, פתוחים וחכמים עם היצע פתרונות רחב המשתרע משירותי ענן, מיחשוב עם ביצועים גבוהים, AI, פתרונות קצה חכמים, פתרונות תוכנה ופתרונות אחסוןן. ל-HPE GreenLake יותר מ-34,000 לקוחות ברחבי העולם ולמעלה מ- 3.8 מיליון מכשירי קצה מחוברים. 

ההשקעה הכוללת של סרברז בחוות השרתים, כולל טכנולוגיה, עומדת על 350 מיליון שקל, ובשלב ראשון 80 מיליון שקל. קיבולת החווה היא 10 מגה-ואט.  החווה תת קרקעית בגודל 12.5 אלף מ"ר, בעומק של 2 קומות מתחת לקרקע ועוד גג מוגן למערכות בשטח 4,000 מ"ר.  היא עתידה להגדיל את קיבולת ייצור החשמל באתר בשנים הקרובות באמצעות הקמת תחנות השנאה פרטיות.

"מגמות השוק הישראלי מציגות צורך מובהק במערכות בעלות עוצמות גבוהות, זמינות מערכות עליונה והתאמה לתקני קיימות מחמירים במיוחד (sustainability), בין אם לאתרי DC  (זרם ישר)ראשי ובין אם לאתרי DR ממוגנים". אמרה ענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל.  

"הפעלת HPE GreenLake Cloud גם במרכזי הנתונים של סרברז מספקת אופציה נוספת לקרב את חווית הענן למרכזי הנתונים של הלקוחות שלנו, כמו גם מסייעת ללקוחות להעצים ולהאיץ את הטרנספורמציה והגישה לענן ההיברידי, לצד אופטימיזציה של עלויות ומשאבים". 

"מזכר ההבנות לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם HPE ישראל מעמיד את חוות השרתים שלנו בכפר סבא בקדמה הטכנולוגית של מחשוב ה-AI", אמר ערן לב, שותף בקרדן-גבע. "השילוב של האיכות ההנדסית של המתקן יחד עם המתודולוגיה ויכולת ההפעלה של HPE, מאפשר פתרון ייחודי ומתקדם לחברות ההייטק המובילות והעדכניות ביותר, לגופי מחקר ואקדמיה ולגופים ביטחוניים. במצב הנוכחי בישראל קיים היצע נמוך מאוד של מגה וואט להשכרה או לשיווק ואנו צופים שהביקוש יתגבר בשנים הקרובות וערוכים לתת מענה לכך. אין שת"פ כזה בישראל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני ציםקרדן נדל"ןחוות שרתיםסרברז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...