עלייה בביצועי רמ"י בחציון הראשון: עסקאות לבניית 20.5 אלף יח"ד נחתמו, מכרזים ל-35.5 אלף יח"ד פורסמו

למרות המלחמה ורמת הריבית הגבוהה, מדובר בעלייה קלה של 5% לעומת היקף העסקאות שנחתמו לעומת תקופה המקבילה אשתקד. בסך הכל פורסמו מכרזים לבניית 35.5 אלף יח"ד, הנתון השני בגובהו בעשור האחרון. הנתונים נחשפו ע"י מנהל רמ"י ינקי קוינט בכנס הנדל"ן של EY

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט (רועי טפר)מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט (רועי טפר)

מנהל רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ינקי קוינט, חשף הבוקר (ב') את הנתונים השיווקיים של הארגון למחצית הראשונה לשנת 2024, אשר מראים דווקא על עלייה קלה בביצועים, למרות המלחמה. לדבריו, "למרות אתגרי התקופה והמלחמה הצלחנו להגיע לנתונים שיווקיים טובים מאוד עם פרסום של 35,355 יח״ד למגורים ו-20,559 יח״ד בעסקאות שנסגרו בפועל בהצלחה". הדברים נאמרו בכנס הנדל"ן של פירמת רואי החשבון ארנסט אנד יאנג (EY) שנערך בתל אביב.

מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי מדובר בנתונים גבוהים באופן יחסי, שכן פרסום מכרזים לבניית 35,355 יח"ד במחצית השנה הראשונה מהווה את הנתון השני הכי גבוה בעשר השנים האחרונות. גם בהיבט של סגירת עסקאות בפועל חלה עלייה קלה של כ-5%, לעומת עסקאות לבניית כ-19.5 אלף יח"ד בתקופה המקבילה אשתקד. 

לדבריו של קוינט בכנס, "יש לנו תוכניות גם להמשך להגדלת ההיצע, אנחנו ממשיכים לתכנן, גם במרכז הארץ, אני בדרך למשרד הביטחון לדבר על הסכם נוסף של העתקת בסיסי צה"ל". עוד הוסיף כי "במרכז הארץ אנחנו מתקדמים עם שדה דב, ויש לנו תוכנית בשלישות בר"ג. אנחנו משתדלים לשווק בהיקפים גדולים כמו בשנים הקודמות. רוב הזמן שלנו מוקדש לתכנון בפריפריה. בנתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון. בשנים האחרונות, שיווקנו למעלה מ-60,000 יחידות דיור".

עוד הוסיף כי "רק בשבוע שעבר אישרנו בהנהלה הסכמי גג, עם רשויות מקומיות בפריפריה, גם נתיבות, אופקים - אנחנו מתכוונים להגדיל את הישובים האלה בעוד עשרות אלפי יחידות דיור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלינקי קוינטרמ"ישיווק דירות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...