בעקבות נזקים ממי גשמים: צו פינוי הוצא למרלו"ג בבית שמש בבעלות מניבים

עיריית בית שמש הוציאה צו פינוי למשתמשי מרלו"ג באזור התעשייה הר-טוב, ששייך למניבים ריט החדשה, ומושכר לחברת הלוגיסטיקה לוגיסטיקר. מניבים: "פועלים לתיקון הנזקים. חוות הדעת עליה מתבסס צו הפינוי לא הועברה לעיון החברה, והעירייה אף לא פעלה לבקש את ממצאי החברה"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרן מניבים ריט עופר אברם, יו"ר החברה שרון שוופי וסגן היו"ר איתי מל (נועה זני)מנכ"ל קרן מניבים ריט עופר אברם, יו"ר החברה שרון שוופי וסגן היו"ר איתי מל (נועה זני)

 צו פינוי מעיריית בית שמש התקבל אתמול (ב') למשתמשי מרלו"ג לוגיסטיקר באזור התעשייה הר-טוב בית שמש ובבעלות מניבים ריט החדשה. כך עולה מהודעת מניבים לבורסה.  מדובר במרלו"ג בשטח 15,000 מ"ר בקומה אחת המושכר  לחברה מקבוצת ממן. המבנה הושלם ואוכלס ב-2016 והושכר מראש ללוגיסטיקר.

על פי הדיווח, "מניבים פועלת מזה מספר חודשים לתיקון הנזקים שהתגלו במבנה האמור כתוצאה מנזקי טבע נוכח סחיפת קרקע שמקורה ממי גשמים מרובים". עוד ציינה החברה כי "העבודות מבוצעות על בסיס חוות דעת שהתקבלו מיועצים מהשורה הראשונה ששכרה החברה, לצד התקנת אמצעי ניטור רבים למעקב אחר תזוזות במבנה ככל שיהיו".

כמו כן החברה מדווחת שקיבלה במהלך החודשים האחרונים כמה חוות דעת של קונסטרוקטורים שמלווים את האירוע, ולפיהם המבנה בטוח לשימוש, למעט המלצה לבידוד רצועה צרה מסביב לסדק שנגרם למבנה, אשר פונתה בהתאם. בדיווח, החברה מבקרת את העירייה וטוענת ש"חוות הדעת עליה מתבסס צו הפינוי לא הועברה לעיונה של החברה, והעירייה אף לא פעלה לבקש את ממצאי החברה ויועציה ואת עמדת החברה ביחס לממצאי חוות הדעת מטעם העירייה". 

מניבים מעריכה שעבודות לתיקון הנזקים שמבוצעות במבנה אמורות להסתיים במהלך החודשים הקרובים. החברה העבירה באמצעות עורכי דינה מכתב תשובה מפורט לעיריית בית שמש ופועלת יחד עם יועציה להסיר את הצו ולשכנע את הנוגעים בדבר, כי העבודות שבוצעו ומבוצעות מייתרות את הצו. בשלב זה החברה מעריכה כי הנזק לא מהותי ולא ישפיע על התחזיות ל-2024


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מניבים ריטצו פינויבית שמשמרלו"ג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...