י.ח דמרי השלימה את העסקה: רכשה את הקרקע בשדה דב תמורת כ-1.1 מיליארד שקל

החברה בשליטת יגאל דמרי התקשרה בהסכם עם מנהל ההסדר של חברה מקבוצת חנן מור לרכישת מלוא הזכויות במקרקעין, הידועים כמגרש 107 בשכונת אשכול. התכנון המוצע בשטח כולל 458 דירות בשני מגדלים בני 16 ו-39 קומות, 1,500 מ"ר למסחר ומלון בן 70 חדרים

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי וחנן מור על רקע הדמיית רובע שדה דב (סיוון פרג', אייל טואג, רמ"י)יגאל דמרי וחנן מור על רקע הדמיית רובע שדה דב (סיוון פרג', אייל טואג, רמ"י)

יגאל דמרי סגר את העסקה: י.ח דמרי בשליטתו רכשה את הקרקע של קבוצת חנן מור בשדה דב תמורת 1.1 מיליארד שקל לפני מע"מ. י.ח דמרי  התקשרה אמש (ד') בהסכם עם מנהל ההסדר של חברה מקבוצת חנן מור (כיום צילו בלו), אהוד גינדס, לרכישת מלוא הזכויות במקרקעין, הידועים כמגרש 107, המצויים בשכונת אשכול במתחם שדה דב, כשהן נקיות וחופשיות.  נציין כי חנן מור זכה בקרקע בסוף 2021 ב-.1.6 מיליארד שקל, מתוכם ספג חובות של 1.3 מיליארד שקל.

בהתאם להוראות התוכנית החלה על המקרקעין, ניתן לבנות על המקרקעין 458 יחידות דיור למגורים בבנייה מרקמית ובשני מגדלים, בתוספת שטחי מסחר ומלונאות. התמורה בגין עסקת רכישת הזכויות במקרקעין הינה בסך כולל כאמור של 1.1 מיליארד שקל בתוספת מע"מ, סכום הכולל הוצאות פיתוח ששולמו בעבר על ידי המוכרת. החברה מתכוונת לממן את רכישת המקרקעין באמצעות קבלת אשראי מגוף מממן.

התכנון המוצע לפרויקט כולל שני מגדלים הכוללים 39 ו-16 קומות וכן שני מבנים מרקמיים בני 9-8 קומות, כולם מעל חניון משותף. שלושה מתוך ארבעת הבניינים עתידים לכלול 1,500 מ"ר שטחי מסחר (ברוטו) ואחד מהם עתיד לכלול מלון בן 70 חדרים בשטח בנוי של כ-2,500 מ"ר (ברוטו). עלות הקמת הפרויקט, לאחר רכישת הקרקע, נאמדת בכ- 1.04 מיליארד שקל (לא כולל הוצאות מימון).

יגאל דמרי, מנכ"ל ובעל השליטה בי.ח דמרי: "בכפוף לתנאי מתלה, אנחנו מעדכנים היום על רכישת חטיבת קרקע בשדה דב, בעסקה שמשקפת את העוצמה והיתרונות של י.ח דמרי כחברה חזקה ומובילה בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. מדובר בחטיבת קרקע מתוכננת וזמינה לבנייה באופן כמעט מידי. י.ח דמרי נהנית מאיתנות וגמישות פיננסית גבוהות התומכות ביכולתה של החברה לבצע עסקאות שימשיכו להצעיד אותה קדימה.

"אנו פועלים כיום בפריסה ארצית נרחבת עם פרויקטים הפונים לכל חתכי האוכלוסייה, והפרויקט שנקים בשדה דב, מרחיב ומשביח את פורטפוליו הפעילות שלנו. בכוונתנו להביא לפרויקט בשדה דב את הניסיון רב השנים של החברה ואת יכולות הביצוע שלנו לטובת הקמת פרויקט ברמה הגבוהה ביותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דמריחנן מורשדה דב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...