רו"ח אריאל אדלשטיין מונה למנכ"ל חברת לי-אל: "יהווה קרש קפיצה לתחום היזמות"

אדלשטיין (43)ששימש במגוון בתפקידי ניהול בכירים בחברות נדל"ן בולטות כולל רובי קפיטל, אבני דרך ואלדר שיווק, ינהל את הקמת הפעילות היזמית החדשה של קבוצת לי-אל ויקדם שיתופי פעולה מול יזמים, בעלי קרקעות ומשקיעים למטרת ייזום פרויקטים חדשים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעסוקה, תעשיה וכן בתחום ההתחדשות העירונית

שיתוף הכתבה
אריאל אדלשטיין (עלמה רותם)אריאל אדלשטיין (עלמה רותם)

אריאל אדלשטיין מונה למנכ"ל חברת לי-אל יוזמה והשקעות מקבוצת לי-אל, כך על פי הודעת החברה הבוקר (ד'). אדלשטיין, בן 43, הוא רואה חשבון בהשכלתו, בוגר מסלול החוג לכלכלה באוניברסיטת בר אילן, סיים התמחות במשרד רו"ח מהמובילים בישראל - קוסט גבאי פורר EY . בעברו שימש אדלשטיין במגוון בתפקידי ניהול בכירים בחברות נדל"ן בולטות, ביניהן: רובי קפיטל, אבני דרך , מטרופוליס ואלדר שיווק. 

אדלשטיין ינהל את הקמת הפעילות היזמית החדשה של קבוצת לי-אל ויקדם שיתופי פעולה מול יזמים, בעלי קרקעות ומשקיעים למטרת ייזום פרויקטים חדשים בתחום הבנייה למגורים, מסחר, תעסוקה, תעשיה וכן בתחום התחדשות עירונית

קבוצת לי-אל היא חברת בנייה שהוקמה בשנת 2017, נכון להיום הקבוצה פעילה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ, כקבלן שלד, גמרים וכקבלן ראשי. כמו כן בבעלותה תאגיד של פועלים זרים במקצועות הבנייה, המספק לקבוצה כוח אדם מקצועי ואיכותי זמין. 

אדלשטיין: "בתקופה מאתגרת זו של מחסור בחברות ביצוע איכותיות ומחסור בעובדים מקצועיים בענף הנדל"ן לקבוצת לי-אל יש יתרון משמעותי, הן בזכות תאגיד העובדים הזרים שבבעלותה והן בזכות הניסיון המצטבר רב השנים בתחום הביצוע בעשרות פרויקטים. אני מאמין בכוחם של שיתופי פעולה עם יזמים ומשקיעים, במסגרתם כל צד מביא את הערך המוסף שלו, נוצרת סינרגיה וכך ניתן יהיה לקדם את הפעילות היזמית של החברה תוך תקופה קצרה יחסית ולהעלות אותה על מסלול צמיחה מהיר".

לירון אלמליח, המייסד והבעלים של קבוצת לי-אל הוסיף: "אנחנו שמחים לצרף את אריאל לשורותינו ומאמינים שניסיונו רב השנים בתחומי היזמות וההשקעות יהווה עבורנו קרש קפיצה לתחום היזמות. בכוונתנו להגדיל את פעילות הקבוצה בתחום היזמות למגורים וההתחדשות העירונית ולהציע לרוכשי הדירות פרויקטים איכותיים בביצוע בלעדי של הקבוצה. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, שי בוגנים מונה בתחילת השנה למנכ"ל פעילות קבלנות ביצוע ראשית בקבוצה. אני בטוח שכך שי ואריאל יובילו את צמיחת החברה מחברת ביצוע לקבוצה יזמית ומבצעת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אריאל אדלשטייןמינויים בענף הנדל"ןרובי קפיטלאבני דרך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...